2e Trail 2014
2e Trail 2014
in order of appearance
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Discovery 2 Td5 2002 - Defender Td5 2002 - Defender 90 200TD -i 1985
Re: 2e Trail 2014
helaas moeten missen, viel het een beetje mee met het weer? ziet er op de foto's redelijk uit.
-
Roger B.
kon er ook niet bij zijn.... auto had ik met wat moeite nog wel klaar kunnen hebben, maar transport heeft ook laat afgezegd waardoor het er gewoon niet in zat voor dit weekend 
gone
Oh was ik gelukkig niet de enigste die het niet gehaald heeft 
half 2 vannacht had ik de auto weer rijdend na een slopende week sleutelen (en het lekt nog steeds en het rookt nog steeds, alleen anders als voorheen ....
)
De laro niet groene code waardig en ikzelf overmatig vermoeid was het niet veilig om de reis te maken.
groetjes, Fenna
half 2 vannacht had ik de auto weer rijdend na een slopende week sleutelen (en het lekt nog steeds en het rookt nog steeds, alleen anders als voorheen ....
De laro niet groene code waardig en ikzelf overmatig vermoeid was het niet veilig om de reis te maken.
groetjes, Fenna

- danny.post
Was een mooie trial en een mooie locatie. Proeven waren een uitdaging, vooral proef 1 in het loodzware zand.
Iemand een idee of we al die foto's ergens online kunnen vinden van die 2 fotografen? Ik sta er vast mooi op (terwijl ik op mijn bumper wacht op hulp omdat ik vast sta in het water ....)
Benieuwd naar de uitslag.
Iemand een idee of we al die foto's ergens online kunnen vinden van die 2 fotografen? Ik sta er vast mooi op (terwijl ik op mijn bumper wacht op hulp omdat ik vast sta in het water ....)
Benieuwd naar de uitslag.
Fantastische locatie en mooie proeven. Prettig ontspannen sfeer ook wel.
Danny, foto's staan op http://www.terrein.nu/Actualiteit/Land- ... Clubtrial- . En je zou er best wel ns mooi op kunnen staan
Danny, foto's staan op http://www.terrein.nu/Actualiteit/Land- ... Clubtrial- . En je zou er best wel ns mooi op kunnen staan
- danny.post
Mooie foto's en leuk artikel, en ik sta er idd mooi op 
- arjan_de_jong
Was een erg mooie locatie en best wel zwaar.
Ging behoorlijk goed. Wel erg jammer dat proef 2 niet lukte. Moest achteruit terug omdat ik te vaak ging steken. Wat een mulle zand. Ik denk dat ik daar in mijn nadeel was met mijn mud banden. Hij bleef maar graven.
Waterbak was ook leuk. Eerst een ander er uit geliefd en daarna sta ik zelf vast.
Wil ik daarna vertrekken wil de auto niet meer starten. Eerst had ik nog wat lampjes maar startmotor ging langzaam rond. En daarna niks meer geen stroom meer.
Nog even een sleep je gehad maar dat hielp ook niet. Accu leek erg dood. Dus maar gesleept naar Nederland om ANWB te bellen omdat er geen startkabels waren.
Toch nog hulp gehad van een langskomende defeder maar achteraf bleek het een zekering te zijn...
Bedankt voor alle hulp die geboden is!
Mijn foto's plaats ik vanavond.
Ging behoorlijk goed. Wel erg jammer dat proef 2 niet lukte. Moest achteruit terug omdat ik te vaak ging steken. Wat een mulle zand. Ik denk dat ik daar in mijn nadeel was met mijn mud banden. Hij bleef maar graven.
Waterbak was ook leuk. Eerst een ander er uit geliefd en daarna sta ik zelf vast.
Wil ik daarna vertrekken wil de auto niet meer starten. Eerst had ik nog wat lampjes maar startmotor ging langzaam rond. En daarna niks meer geen stroom meer.
Nog even een sleep je gehad maar dat hielp ook niet. Accu leek erg dood. Dus maar gesleept naar Nederland om ANWB te bellen omdat er geen startkabels waren.
Toch nog hulp gehad van een langskomende defeder maar achteraf bleek het een zekering te zijn...
Bedankt voor alle hulp die geboden is!
Mijn foto's plaats ik vanavond.
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
- arjan_de_jong
Hierbij de link naar de foto's die ik gemaakt heb.
Dit maal geen foto's van me zelf in actie kunnen nemen omdat ik niemand extra mee had om foto's te maken. Dus nu juist foto's van andere in actie.
Mocht je een foto in het groot willen hebben dan kan je me altijd even een PM sturen.
https://picasaweb.google.com/1114263124 ... directlink
Dit maal geen foto's van me zelf in actie kunnen nemen omdat ik niemand extra mee had om foto's te maken. Dus nu juist foto's van andere in actie.
Mocht je een foto in het groot willen hebben dan kan je me altijd even een PM sturen.
https://picasaweb.google.com/1114263124 ... directlink
Landrover series III 109 stawag. 2.4D (toyota)
- MKorendijk
Wat een mooi weekend gehad!
Gymkana, eten, kletsen, slapen.
Trial gereden met veel plezier, muds en zand; listige combinatie.
Goed georganiseerd, bedankt!
Gymkana, eten, kletsen, slapen.
Trial gereden met veel plezier, muds en zand; listige combinatie.
Goed georganiseerd, bedankt!
Groet Marcel