Hallo,
Ik heb het idee om van de zomer weg te gaan richting belgie / noord frankrijk om daar een paar dagen te gaan greenlanen. ik heb wel een aantal oude franse tijdschriften gevonden op internet waar routes in staan, maar deze zijn voornamelijk ik midden frankrijk.
Heeft iemand tips voor mooie routes (roadbooks) in dat gebied van greenlane routes? of boeken die ik kan kopen waar ze in staan.
mvg. Martijn
Roadbooks greenlaning ? noord frankrijk / belgie
- mphoogeveen
Roadbooks greenlaning ? noord frankrijk / belgie
Groet Martijn.
Land Rover Defender 110 county 1984 (Import uit UK 2012), 6 cilinder Nissan LD28 motor (origineel vermoedelijk V8 geweest)
c.v. http://martijnhoogeveen.nl
Land Rover Defender 110 county 1984 (Import uit UK 2012), 6 cilinder Nissan LD28 motor (origineel vermoedelijk V8 geweest)
Re: Roadbooks greenlaning ? noord frankrijk / belgie
stuur me ff een PB met je e-mailadres dan stuur ik je even een link naar WeTransfer.
Ook kreeg ik via Gert (waardoor dank) deze link doorgestuurd. Misschien iets voor jou?
Ook kreeg ik via Gert (waardoor dank) deze link doorgestuurd. Misschien iets voor jou?
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
- mphoogeveen
@ coen83
Dank voor je reactie. Pb heb ik verstuurd. De link ziet er leuk uit, alleen doen de links in dat topic het helaas niet meer.
Groet Martijn.
Dank voor je reactie. Pb heb ik verstuurd. De link ziet er leuk uit, alleen doen de links in dat topic het helaas niet meer.
Groet Martijn.
Groet Martijn.
Herkenbaar, had ik eerder ook maar heb ze van het weekend allemaal kunnen downen.
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
Plan een vader zoon trip toevallig voor begin juli met mijn middelste zoon. Alle links doen het hier, moet ze even bekijken. Als ze ok zijn maak ik ze makkelijker beschikbaar voor wie wi op dit foru. En hou me aanbevolen voor meer tips want hier in nederland is het maar behelpen. Zal ook een pb sturen
Dan wel onderstaand stukje tekst van Christiaan erbij toevoegen:
'Gelieve deze roadbooks enkel te rijden in kleine bescheiden groepjes (of solo natuurlijk) en met respect voor de natuur, de lokale bewoners en de andere gebruikers van de onverharde wegen!
Klinkt waarschijnlijk allemaal zeer logisch, maar ik zou niet graag hebben dat een stelletje cowboys het daar gaat verknoeien...'
'Gelieve deze roadbooks enkel te rijden in kleine bescheiden groepjes (of solo natuurlijk) en met respect voor de natuur, de lokale bewoners en de andere gebruikers van de onverharde wegen!
Klinkt waarschijnlijk allemaal zeer logisch, maar ik zou niet graag hebben dat een stelletje cowboys het daar gaat verknoeien...'
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
- Chrsitiaan
Het lijkt alsof ik geroepen werd
Ik heb alvast 2 tips voor jullie:
tip1:
Blijf uit de bossen (met jullie Landrover) in de Belgische Ardennen. Het is verboden om met gemotoriseerde voertuigen de onverharde bospaden te gebruiken. Wil je meer info, googel dan eens op "decreet Lutgen"
tip2:
Jaarlijks wordt er een GRATIS 4x4 rit georganiseerd begin september in Fumay, wat vlak bij de Belgische grens ligt.
Les Randonées de l'Ardoise.
Ben er zelf nog niet geweest maar verschillende filmkes op YT doen het beste vermoeden! Fumay is in elk geval prachtig gelegen langs de Maas.
Dit jaar gaat het door op 7 september.
meer info
Wees gegroet,
Christiaan
Ik heb alvast 2 tips voor jullie:
tip1:
Blijf uit de bossen (met jullie Landrover) in de Belgische Ardennen. Het is verboden om met gemotoriseerde voertuigen de onverharde bospaden te gebruiken. Wil je meer info, googel dan eens op "decreet Lutgen"
tip2:
Jaarlijks wordt er een GRATIS 4x4 rit georganiseerd begin september in Fumay, wat vlak bij de Belgische grens ligt.
Les Randonées de l'Ardoise.
Ben er zelf nog niet geweest maar verschillende filmkes op YT doen het beste vermoeden! Fumay is in elk geval prachtig gelegen langs de Maas.
Dit jaar gaat het door op 7 september.
meer info
Wees gegroet,
Christiaan