Dag allemaal,
Ik bedenk net dat ik mij nog niet heb voorgesteld op dit forum. Sinds ruim twee jaar heb ik een defender 110 HT uit 1984 met een 200 Tdi motor als hobby auto. Invoer uit Engeland, dus rechtsgestuurd. En helaas inmiddels slechts geschikt als onderdelenbak. Het chassis is erg rot en de versnellingsbak moet worden vervangen. Ik ben nu op zoek naar een 110 Td5 uit 98 of 99 op grijs kenteken.
Mvg,
Daniel
Daniel stelt zich voor
- ikke jelle
Re: Daniel stelt zich voor
welkom!
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
-
Daniel_laro
Zo, na een lange zoektocht heb ik eindelijk een vervanger gevonden voor mijn oude 110. Het is een defender 110 geworden uit 2001 op grijs kenteken. Ik heb de auto gekocht bij de Suzuki dealer in Ommen. Dit bedrijf heeft een nieuwe achterbalk geplaatst en de vier deuren op een keurige wijze hersteld.
Bijzonder is dat de auto maar één eerdere eigenaar heeft gehad. Aan de stapel facturen (van 2002 tot en met 2014!) te zien is de auto altijd zeer goed onderhouden geweest. Zo is in het verleden de abs module vervangen, de achterdeur, de brandstofpomp, de kabelboom, enz. enz.
Ik ben bij de koop overeengekomen dat de koppeling nog wordt vervangen. Deze grijpt erg abrupt en hoog aan.
Ik kijk er naar uit om weer in een defender te kunnen rijden!
P.S. Mijn oude 110 staat nog geschorst op het erf. Hebben jullie ideeën over de wijze waarop ik deze het best kan verkopen? De auto rijdt wel, maar heeft geen geldige apk meer.
Bijzonder is dat de auto maar één eerdere eigenaar heeft gehad. Aan de stapel facturen (van 2002 tot en met 2014!) te zien is de auto altijd zeer goed onderhouden geweest. Zo is in het verleden de abs module vervangen, de achterdeur, de brandstofpomp, de kabelboom, enz. enz.
Ik ben bij de koop overeengekomen dat de koppeling nog wordt vervangen. Deze grijpt erg abrupt en hoog aan.
Ik kijk er naar uit om weer in een defender te kunnen rijden!
P.S. Mijn oude 110 staat nog geschorst op het erf. Hebben jullie ideeën over de wijze waarop ik deze het best kan verkopen? De auto rijdt wel, maar heeft geen geldige apk meer.
facebook: land rover prikkers groep
marktplaats: land rover onderdelen (anders moet je een auto advertentie betalen)
http://landrover.paginamarkt.nl
forum: Rovertjes: aangeboden
Succes!
marktplaats: land rover onderdelen (anders moet je een auto advertentie betalen)
Succes!
-
Landmarcs
Coen83 schreef:facebook: land rover prikkers groep
Of hier: http://www.laroprik.nl/viewforum.php?f=11
MarcS
-
Daniel_laro
Ik heb ook geen idee voor een vraagprijs, wat zou ik nog kunnen krijgen voor de oude 110? Versnellingsbak (lt77) maakt een gierend geluid, dus moet worden vervangen door gereviseerde bak, aan het chassis moet flink worden gelast, handrem werkt niet, achterdeur is rot, voordeuren hebben betere tijden gekend. De motor (200tdi) is daarentegen wel goed.
tsja... niet belastingvrij, met werk.. Ik zou zeggen (zonder foto's gezien te hebben) € 2500 oid. Kijk anders eens zelf op marktplaats wat iets vergelijkbaars kost.
- Gert van Amersfoort
Auto Schuurhuis soms? Daar komt mijn Defender 90 TD5 ook vandaan. Prettige mensen en prima service
Gert
Defender TD5 2006
Ducati 916
Defender TD5 2006
Ducati 916
-
Daniel_laro
Ja, inderdaad bij auto schuurhuis!
Terug naar “Nieuw op het forum”