verschepen Namibia of Zuid-Afrika

Reizen, expedities, kamperen, navigatie / GPS
jurgenvdv

verschepen Namibia of Zuid-Afrika

Berichtdoor jurgenvdv » 18 Apr 2014, 11:20

Ik heb een paar maanden geleden mijn Defender verscheept naar WalvisBay in Namibie. Auto blijft daar een paar jaar staan voor meerdere vakanties. Verscheept in container met MACS, alles is zeer voorspoedig verlopen. Als iemand geinteresseerd is in details kun je me altijd mailen.
gr, Jurgen

peter.breda

Re: verschepen Namibia of Zuid-Afrika

Berichtdoor peter.breda » 17 Nov 2014, 21:28

Hallo Jurgen,
Wij willen febr a.s. ook onze Defender verschepen nr Walvisbay of SA.
Kun je ons mailen met info over jouw ervaringen, had je een daktent erop, heb je een stallingadres daar, of ken je monteurs, alle info is erg welkom......!
Groet Peter

Thimba

Berichtdoor Thimba » 19 Nov 2014, 09:15

De beste Land Rover garage in Namibia/Windhoek is Eastend Workshop (+264 11280390); zeer professioneel, en bijzonder goede ervaring mee. Wel minstens een week vantevoren een afspraak maken!

Mijn Defender met daktent paste alleen in een 20 voet container als de banden helemaal leeg zijn.

Veel plezier mer de voorbereidingen!

Gee

Edwinbegemann

Berichtdoor Edwinbegemann » 28 Nov 2014, 22:42

Hallo ik zit ook al lang met t idee in mij hoofd ,maar heb geen idee wat de kosten zijn voor het verschepen . En heb je meer info mbt het bedrijf wat het verschepen regeld . Bedankt

ToyRoverlander

Berichtdoor ToyRoverlander » 29 Nov 2014, 14:47

In Capetown heb ik hele goede ervaringen gehad met Roverland (http://www.roverland.co.za/). Hun hebben de Disco1 volledig nagekeken voor de reis en een grote beurt gegeven. Ook via een hun een gebruikte daktent en roofrack op de kop getikt. Erg goede service daar!

Ik heb geen info over verschepen, gezien ik mijn Disco daar gekocht heb om rond te reizen.
Toy-Rover
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.

jurgenvdv

Berichtdoor jurgenvdv » 03 Mar 2016, 12:50

Ik zie dat ik afgelopen jaar een aantal berichten heb gemist.
Als je wat wilt vragen kun je het beste mailen: jurgenvdv@home.nl

gr, Jurgen

Terug naar “Reizen”