ben bezig om de bekleding en de kussens te wisselen van de voorstoelen van me defender, zitjes zijn netjes gelukt, wilde dolgraag aan de rugleuning beginnen, maar krijg om de een of andere reden de hoofdsteunen er niet vanaf..
welk trucje of wat dan ook zie ik hier over het hoofd waarom die dingen niet los willen komen???
defender hoofdsteunen
defender hoofdsteunen
B@rt
Lightweight Series 3 1980
Defender 110 td5 crew-cab, Tomb Raider
Re: defender hoofdsteunen
Als ie er met heul hard sjorren nie af komt kun je de bekleding onder loshalen en opstropen zodat je vanonder bij de retainingclip kunt. Klote werk en niet te doen zonder de stoel uit de auto te halen, maar soms de enige oplossing. (die ik ooit heb kunnen verzinnen dan)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
ken wel een trucje... maar dan heeft bekleden ook geen zin meer....
bij een D1 zijn die krengen ook niet van de stoel te krijgen..... tot ik mijn D1 door een greppel over de kop gejaagd had.... toem lagen ze allebei los in de auto

bij een D1 zijn die krengen ook niet van de stoel te krijgen..... tot ik mijn D1 door een greppel over de kop gejaagd had.... toem lagen ze allebei los in de auto
gone
@ Ed, bekleding gaat dr toch af, dus gaan we dat ns proberen als na iets meer gepast geweld nog steeds geen zin heeft..
Maarre Roger, ik was eigenlijk toch van plan om t beestje gewoon met 4 bandjes aan de grond te houden om de bekleding te wisselen..
Maarre Roger, ik was eigenlijk toch van plan om t beestje gewoon met 4 bandjes aan de grond te houden om de bekleding te wisselen..
B@rt