Hallo vanuit Vierpolders

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
4xvierpolders

Hallo vanuit Vierpolders

Berichtdoor 4xvierpolders » 06 Feb 2014, 11:00

Sinds een maand of 9 ben ik in het bezit van een Discovery 3 uit 2008. Ik heb de auto als schade auto gekocht en ben er een paar maanden mee bezig geweest om hem op te knappen. De auto had een uitgebrand motorcompartiment. Na heel veel uren werk en een aanzienlijke investering is het uiteindelijk gelukt om de auto helemaal storingsvrij te krijgen.
Als ik in de gelegenheid ben zal ik er een verslag van plaatsen in het daarvoor bestemde topic. Ik hoop dat ik veel plezier aan dit forum zal beleven.

Oja, misschien handig om te melden dat ik al wat jaartjes mee doe in de 4x4 wereld. Ik heb een Nissan Patrol Y60 voor het echte werk, ik heb een Toyota Land Cruiser HJ61 opgeknapt en gered van de schroothoop 8-) .
Zoals ik al schreef, de Patrol is voor het echte werk :mrgreen: . Deze is niet meer geschikt voor de weg. De Discovery moet de greenlane ritten gaan doen. Voordat hij daarvoor geschikt is moet er nog wel wat aan gebeuren, 12000 lbs lier zit er inmiddels op :o . Maar alles op zijn tijd...
Afbeelding

marcenvon

Re: Hallo vanuit Vierpolders

Berichtdoor marcenvon » 06 Feb 2014, 13:36

Die heb je weer mooi opgepoetst, welkom op het forum.

Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 06 Feb 2014, 14:03

marcenvon schreef:Die heb je weer mooi opgepoetst, welkom op het forum.

Je zou denken Charcoal-black en dan prachtig opgepoetst .... maar ik kan me voorstellen dat het heel wat meer werk was als alleen dat oppoetsen.

Groeten MarcS

Dixo

Berichtdoor Dixo » 07 Feb 2014, 09:00

Welkom!

Dappere keuze zo'n moderne auto met brandschade te kopen, 'k zou het bij een computerloze Defender nog wel durven, maar alles wat daarna komt....

Terug naar “Nieuw op het forum”