Aangezien verkopen geen optie is ( 1)toen ik deze week weer eens ging kijken in de stalling was ik meteen weer verliefd en 2)de advertentie kost nog bijna meer dan dat ie oplevert) en omdat er ondertussen in huis ook twee kids rondlopen heb ik maar besloten om hem naar geel om te bouwen/keuren. Het plan is om hem zomers uit de schorsing te halen en er lekker mee op vakantie te gaan. En daarvoor wil ik een paar dingen doen, zoals aan beide kanten zij-ramen plaatsen in de hardtop en neerklapbare stoelen plaatsen in de laadruimte. En hiervoor zou ik graag wat tips willen.
1) Ik twijfel tussen vaste ramen en schuifraampjes. Ben erg benieuwd naar de ervaring van anderen mbt lekkage en lawaai.
Verder zou ik het liefst aan beide kanten twee ramen bijplaatsen, zeg maar rechts en links van het verstevigingsschotje aan de binnenkant. Wie weet waar ik de juiste maat ramen daarvoor kan vinden?
2) Voor de stoelen achterin wil ik neerklapbare stoelen plaatsen (naar voren kijkend). Voor de RDW-keuring nog even zonder gordel, maar die wil ik er daarna wel meteen in zetten. Heb alleen nog even geen idee hoe ik dat het beste kan doen. Iemand tips of ervaring?
3) Als de APK en RDW gedaan zijn dan hoop ik er ook nog een daktent op te zetten. Maar ja, waar haal je een beetje betaalbaar exemplaar vandaan?
Verder ben ik altijd in voor alle andere tips mbt het omzetten van grijs naar geel.
Groeten en alvast dank voor reacties!
Patrick