Nu zal ik me ook maar even voorstellen op dit Lrch forum,
Ben Menno van Woerkom ( 29 ) en al vanaf m`n 16de zwaar landrover verslaafd. op mijn 16de mijn eerste 88 gekocht en er zijn er vele de revu gepasseerd. tijdens mijn studie tijd en ik nog thuis woonde heb ik altijd een 88 gereden en daarnaast veel gesleuteld en gesloopt en een beetje verhandeld in onderdelen en complete laro`s.
Tijdens mijn studie ( op kamers gegaan ) ben ik terug gegaan naar 1 zeer goed rijdende en complete 109 en de rest allemaal verkocht.
Nu een aantal jaar een vaste baan ( Maritiem Officier ) dus op de grote vaart vaak wel maar gelukkig ook vaak thuis, begint de collectie weer aardige vormen aan te nemen.
nog altijd mijn trouwe 109 SIII met een Perkins 2liter TDI hardtop met 8.25*16 bandjes
een zojuist aangekochte 88 truckcap 2.25 benzine
een Freelander 1.8 uit 2001
ik heb nog een zeer strakke orginele 127 maar die is afgelopen week verkocht
Verder ben ik bijna klaar met mijn grote droom te bouwen, een echte landrover werkplaats achter mijn huis, ben nu bezig met de laatste puntjes op de i aan het zetten van een nieuwe werkplaats van 200m2 volledig geisoleerd met een 4 kolomsbrug. mijn doel is om een landrover ontmoetingsplek in de achterhoek te creeeren waar mensen samen kunnen komen om aan hun landrovers te sleutelen en gewoon gezellig onder de motorkap te kijken. de schuur staat in Ruurlo dus als mensen zich geroepen voelen de koffie staat klaar
verder ben ik redelijk actief op de landrover priksite ( vanaf 2002 ) maar ik moet zeggen dat dit ook een zeer fijn forum is met duidelijke onder verdeling van onderwerpen.
wellicht tot snel tot Landrover....