Bikkelweekend 2014
-
marcel vonk
Bikkelweekend 2014
Wij (Evelien en ik) hebben ons ingeschreven voor het Bikkelweekend in Havelte. Wij zijn erg benieuwd wat het nieuwe terrein en de Off- en All-commissie voor ons aan uitdagingen hebben.
Wie gaan er nog meer........................................
Re: Bikkelweekend 2014
Nou nieuw is er heulemaal niks aan Havelte voor mij, maar ik ga wel proberen om erbij te zijn.

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
marcel vonk
Edward,
dan kan je nu laten zien dat je dat heuveltje (wat Brenda zo nam), voor jouw (de 130) deze keer geen probleem is
dan kan je nu laten zien dat je dat heuveltje (wat Brenda zo nam), voor jouw (de 130) deze keer geen probleem is
-
Roger B.
nouhhhh Brenda kreeg die 130 er in een poging of 10 ook niet overheen hoor.....Johnny reed de zijne er wel overheen
maar DAT heuveltje ligt er niet meer, terrein wordt na zo'n dag weer vlak opgeleverd aan defensie
maar DAT heuveltje ligt er niet meer, terrein wordt na zo'n dag weer vlak opgeleverd aan defensie
gone
- roelof soeteman
Ik kom ook naar het weekeinde, weet alleen nog niet met welke auto
De freebie gaat weg (hopelijk tegen die tijd wel verkocht) en ik moet nog wat anders vinden.
Land Rover Series 3 SWB '79
net ingeschreven met m'n koters...geen ervaring qua bikkelweekend, wel zelf in Havelte ( kort) gelegerd geweest, en ervaring met -12 in een tentje te liggen..
ben benieuwd, ook naar de gezichten achter de namen ( al prik ik meer dan hier)
ben benieuwd, ook naar de gezichten achter de namen ( al prik ik meer dan hier)
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Ikke deze keer niet. Als het goed is ben ik dan net een weekje vader geworden van onze derde. Om die dan gelijk in het bikkel weekend in te wijden lijkt me niet zo'n goed idee
Wel jammer had graag Havelte eens willen bekijken.
Groeten Jan
Groeten Jan
Laatst gewijzigd door JanTD5 op 12 Jan 2014, 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
peterenkiem
Ook ik ben er weer deze keer bij, hoewel het me niet gegund was, ik kreeg me niet ingeschreven, maar de helpdesk in dezen was geweldig, nog nooit meegemaakt dat een helpdesk het geld voor ging schieten voor me.
Klasse van jullie Rob en Ellen!
Klasse van jullie Rob en Ellen!