Ondertussen verder gegaan met het onderzoek.
Eerst het wiel aan de andere kant eraf gehaald.
De rechterkant gedraaid, paar slagen en gezien dat de diff en de linkerkant meedraaiden, zonder gek geluid!
De linkerkant bleef op een gegeven moment hangen.
De hub aan de linkerkant eraf gehaald.
Dus eerst de remklauw eraf en de halfshaft eruit. Ik haat locktite! Tjesus wat zaten die bouten vast

De hub bleef hangen achter de 'inner-bearing'. Met een beetje dwang de hub eraf gekregen.
De 'Inner-bearing' bleef op de buitenste as vastzitten. Ik heb ondertussen gereedschap besteld om deze eraf te kunnen krijgen (zo'n 3-klauws kogellager-trekker).

- Binnenste lager
Zowel de binnenste als buitenste lager hebben erg veel spelling, dit, gebasseerd op eerdere lagers die ik in mijn handen gehad heb. Heb echter nog nooit dergelijke lagers in mijn handen gehad. D'r zat ook een hoop zwarte meuk tussen de 'seal' en de binnenste lager. Dat moet toch schoon blijven?
De half-shaft weer teruggestoken en gedraaid. Zonder enig geluid te horen. Vindt het wel wat zwaar lopen. Weet echter niet wat normaal is.
Lagers en dergelijke ga ik dus bestellen.
Is het verstandig ook de lagers aan de andere kant te vervangen? of rondom?
Anyway, ik hoop dat anderen bovenstaand verhaal kunnen gebruiken voor het stellen van een diagnose.
Dank voor het meedenken!