De partnumbers die ik via mijn catalogus vind en bij Paddock oid opzoek geven geen resultaat. Is er iemand die mogelijk de superceeded nrs voor me heeft?
Het betreft een LHD 110 3.5 V8 uit 12-'83 met VIN 2AA187392 en een laagcompressie motor (nr nu niet bij de hand).
waterslang (aanvoer) gemonteerd aan achterzijde inlaatspruitstuk richting kachelleiding / LHS --> NRC6352
waterslang (aanvoer) gemonteerd aan achterzijde inlaatspruitstuk richting kachelleiding / RHS --> NRC6311
waterslang (retour) gemonteerd aan achterzijde inlaatspruitstuk richting kachelleiding / LHS --> NRC6353
waterslang (retour) gemonteerd aan achterzijde inlaatspruitstuk richting kachelleiding / RHS --> NRC6314
Ik ga ervan uit dat met het RHS bedoelt dat de kachelunit rechts zit (dus dan automatisch stuur links?), dus dan zou ik voor deze slangen RHS moeten hebben voor een LHD auto(NRC6352/6353)
De slangen van de carterontluchtingen op de kleppendeksels vind ik ook niet terug
LH deksel naar vlamdover --> 613718
RH deksel naar vlamdover --> ERC3930
LH van vlamdover naar carb --> 613402
RH van vlamdover naar carb --> 613718
Alvast bedankt
grt, Roel
3500 V partnumbers niet meer leverbaar/superceeded?
Re: 3500 V partnumbers niet meer leverbaar/superceeded?
Hallo Roel,
Bij John Craddock zijn alle door jouw genoemde nummers bekend en leverbaar.
Zie http://www.johncraddockltd.co.uk/
Bij John Craddock zijn alle door jouw genoemde nummers bekend en leverbaar.
Zie http://www.johncraddockltd.co.uk/
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
-
Roger B.
als paddock ze niet vindbaar op de site heeft wil dat niet zeggen dat de nummers niet (meer) bestaan, noch dat zij het niet kunnen leverev
gone
thnxs heren, ik had zelf al op 2 verschillende sites gekeken en beiden gaven hetzelfde resultaat, Craddock had ik niet geprobeerd (ook nog nooit iets bij besteld trouwens)
@Roger B, als Paddock ze niet op de site heeft staan, en Craddock wel hoe kom ik dan aan mogelijke Paddock/vergelijkbare partnumbers? Mijn zoekpogingen hebben nml geen nummerverwijzingen opgeleverd, dus dan eindigen in ieder geval mijn zoekpogingen.
grt, Roel
@Roger B, als Paddock ze niet op de site heeft staan, en Craddock wel hoe kom ik dan aan mogelijke Paddock/vergelijkbare partnumbers? Mijn zoekpogingen hebben nml geen nummerverwijzingen opgeleverd, dus dan eindigen in ieder geval mijn zoekpogingen.
grt, Roel
-
Roger B.
wat ik bedoel te zeggen....de site van padock is een webshop, geen partscatalogus.... als zij (om wat voor reden dan ook) een artikel niet in hun shop hebben ingevoerd zegt dat niet per definitie iets over de beschikbaarheid ervan bij andere leveranciers. daarnaast is de kans redelijk groot dat als jij een mail naar Padock stuurt met de vraag of ze het betreffende part kunnen leveren je een positief antwoord krijgt, al zal het dan wel besteld moeten worden waarschijnlijk
gone
Roger B. schreef:daarnaast is de kans redelijk groot dat als jij een mail naar Padock stuurt met de vraag of ze het betreffende part kunnen leveren je een positief antwoord krijgt, al zal het dan wel besteld moeten worden waarschijnlijk
oke, die mogelijkheid was me zelf nog niet ingevallen, thnxs