Goedemiddag,
Bij de laatste APK bleek mijn claxon het niet goed te doen en is deze vervangen door een nieuwe die beter past bij een scootmobiel dan bij mijn Defender (Erg zacht en bescheiden toetertje).
Ik zoek iets met meer body in het geluid, maar dat is nogal lastig afleiden als ik online zoek. Decibellen zijn nog wel vergelijkbaar, maar hoog of laag en hoe het vervolgens klinkt blijkt niet uit de beschrijving. Iemand een tip voor een claxon / hoorn (en waar ik die kan halen / bestellen) waarvoor ik geen nieuwe bedrading hoef te leggen maar die wel een beetje veel en "zwaar" geluid maakt?
Dank!
Groet,
WIllem
Claxon
Claxon
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu
- Timo Roovers
Re: Claxon
12v luchthoorn sowieso! Heb ik zelf ook en die hoor je tenminste ook zelf als je toetert ipv dat lullige standaard toetertje. Dit wordt ook vrijwel altijd op vrachtwagens gebruikt en je weet ongeveer wat die voor geluid produceren. Uiteraard maakt een kleiner type ook iets minder geluid dus vooral niet bang zijn dat het TE veel is.
Succes
Succes
Land Rover SIII 88" 2.5NA 1971
Land Rover Freelander 1.8i S Wagon 2001
Land Rover Freelander 1.8i S Wagon 2001
http://www.valkmotive.nl/webshop/claxons/zeer-luide-claxons
De wolo bad boy bevalt met uitstekend. Harde zware toeter met ingebouwde luchthoorn welke makkelijk is aan te sluiten !
De wolo bad boy bevalt met uitstekend. Harde zware toeter met ingebouwde luchthoorn welke makkelijk is aan te sluiten !
Samen voor Resultaat .... Van Arendonk Makelaardij
de claxon van mijn TD5 deed het ook niet meer goed na wat vochtigheid. even er uit gehaald, wat aan het centrale schroefje gemorreld en sinds dien toetert het weer.
Bedankt voor de tips zover. Die van valkmotive spreekt me wel aan! (Die extra bedrading is op zich zo geregeld.)
Nieuws en feiten over de Land Rover Defender www.landrover-defender.eu