Hoe moeten de plaatjes (die bovenop de achterste remblokken met een pin gemonteerd zijn) van een 90 td5 gemonteerd worden? Er zit een klein gaatje in, moet het gaatje naar het midden of naar buitentoe?
zie foto: http://shop.defenderbits.co.uk/defender ... -736-p.asp
groeten
remblok plaatjes achter defender 90 td5
Re: remblok plaatjes achter defender 90 td5
Ziet er hetzelfde uit als de achterremmen van m'n Classic, toevallig pas vervangen. Heb even een foto opgesnord (ook bij een '90 gaatjes naar binnen denk ik dus).
had het op google ook net gevonden. bedankt voor het via eigen foto te bevestigen!
groeten bas
groeten bas
- RobStewart
Looks good to me, but here's how the professionals do it 
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Blitse kleuren in die manual! Succes met de montage 
Da's grappig
Ik heb die plaatjes helemaal niet. Nou heb ik wel een ouwe Td5 (1999) dus misschien is het een modificatie. Waar dienen die plaatjes voor????
Re: remblok plaatjes achter defender 90 td5 + ontluchten
Nu heb ik alles gemonteerd en alles ontlucht met zon vacuumontluchter. 1 die je op de compressor aansluit.
Het rempedaal voelt goed maar toch blijven er heelveel kleine belletjes uitkomen bij het ontluchten.
Komt dit misschien door dat het apparaat lucht aanzuigt langs de schroefdraad van de ontluchtingsnippel ? heb alle klauwen een aantal keer opnieuw ontlucht maar wordt qua luchtbelletjes er niet beter op.
groeten
Het rempedaal voelt goed maar toch blijven er heelveel kleine belletjes uitkomen bij het ontluchten.
Komt dit misschien door dat het apparaat lucht aanzuigt langs de schroefdraad van de ontluchtingsnippel ? heb alle klauwen een aantal keer opnieuw ontlucht maar wordt qua luchtbelletjes er niet beter op.
groeten
- GJ Disco 300 Tdi
Mischien eens proberen met van die witte tape die ook bij gas leidingen word gebruikt over de schroefdraad? Dan kun je valse lucht uit sluiten?
Disco 1994 300TDI
remsysteem blijft luchtbellen uitkramen na ontluchting
Zal er straks eens wat Teflon ronddoen en zien wat het geeft.
-
Roger B.
ik zou geen veranderingen aan de ontluchtnippels gaan aanbrengen alleen omdat eventueel je ontluchtapparaat daar wat lucht aan zou zuigen (de nippel hoort niet op het schroefdraad af te dichten....)
@Conny, voorkomen dat blokjes rammelen en piepen, wellicht een beetje uit elkaar drukken.
@Conny, voorkomen dat blokjes rammelen en piepen, wellicht een beetje uit elkaar drukken.
gone