op zaterdag 12 oktober is het de planning om met een aantal auto's samen te komen en uiteraard ongedwongen terrein te rijden in harderwijk. (Gelderland, veluwe. De grote mooie stad van het dolfinarium
het is een terrein op industrie gebied lorentz, het is een zand-/ grondopslag van de gemeente en het word toegestaan om er te rijden.
het is voor iedereen leuk om hier te rijden, van standaart auto tot geprepareerd, er zijn nog genoeg nieuwe uitdagingen te maken.
het is geen officieel evenement maar gewoon een leuke dag samen rijden, uiteraard alles op eigen risico e.d.
op ong. 500 meter afstand is er een tankstation met spuitplaatsen, ook is er binnen 2 km. een supermarkt of een snackbar als het nodig is wat eten te halen.
navi adres is pasteurstraat harderwijk op lorentz 3.
het idee is om rond half 10 daar samen te komen en we zien wel hoe het loopt.
Zelf ben ik er met de disco al een paar keer geweest met een vriend van me (hij een samurai). Het is gewoon leuk rijden. Voor ieder wat wils. Paar simpele bultjes voor de ongeprepareerde tot aan beste drassige heuvels waar de disco en samurai flink moeite mee hadden. Gewoon leuk om te rijden.
Ook geen zorgen over politie of controle. Er zijn meerdere keren agenten langs geweest, maar niet om te controleren, maar gewoon om eens te kijken. Ze vonden het zelf ook mooi om te zien. Het wordt er gewoon gedoogd. Dus daar hoeven we ons totaal niet druk over te maken.
Ben erg benieuwd of er nog liefhebbers voor zijn en wat de reacties zullen zijn na de dag.
Het is namelijk gewoon een leuk stukje waar je zo even heen kan.
hopelijk tot dan!!!!
Persoonlijk vind ik het een leuk initiatief, maar ik wil wel even vermelden dat dit geen LRCH evenement is. Voor de mensen die daar wellicht overheen zouden lezen in het enthousiasme. De mogelijke gevolgen van het gebruik van een openbaar terrein waar het terreinrijden word gedoogd is dan ook volledig voor eigen risico.
Mvg Johnny van Vliet