Hallo, ik ben wim en heb sinds kort een freelander 1.8 hardtop uit de eerste serie. Ik heb al van alles op het www gelezen en doorgekeken dus ben aardig op de hoogte van de ins en outs van zo'n auto.
Wat ik nog niet heb kunnen vinden is een adres of een naam van een persoon die eens samen met mij naar de overall status van de auto zou willen kijken. Heel eenvoudig is natuurlijk naar een dealer te gaan maar ik heb meer behoefte aan een objectief oordeel van een kenner/liefhebber waarvan ik wellicht ook nog veel kan leren in plaats van een omzetgerelateerd advies.
Wie van dit forum kan mij iemand aanbevelen in de randstad liefst omgeving den Haag/Leiden?
Alvast bedankt voor jullie reaktie,
Groet wim
P.S. een voorliefde voor juttersbitter, vandaar mijn alias juttertje.
Nieuw en nog een beetje de weg kwijt
- RobStewart
Re: Nieuw en nog een beetje de weg kwijt
You can come over to our place, ask for me to do the keuring and I'll tell you exactly as it is. I own a Freelander myself and have worked on all of them since the introduction. I'm not interested in corporate profits, I am however interested in giving totally un biased adviced for fellow enthusiasts. It'll cost you probably 1 hour labour but based on the fact you are a club member and asked specifically for me then we'll be looking at about a 35% discount.
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Nou Juttertje, als ik jou was zou ik dat aanbod met beide handen aannemen!
En o ja, welkom.
En o ja, welkom.
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Dank je wel Rob voor je antwoord. Zal binnenkort bellen voor een afspraak in Purmerend. Ik verwacht dat ik er een hoop van op zal steken.
Groet Wim
Groet Wim
Terug naar “Nieuw op het forum”