Het witte dakje en de motorkap zijn ondertussen in matte zwart gewrapt. De velgen zijn zwart gepoedercoat. Nu is het wachten op spatlappen, Blacksheep HD achterbalk, PSP lierbumper, Recaro Specialist leren stoelen, KBX grille en nog we kleine accessoires.
Ik ben erg tevreden met het voorlopige resultaat.
Before:
After:
Stap 1 in de upgrade
-
Paul Verrips
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 27 Aug 2006, 10:11
- Locatie: De Klosse
Stap 1 in de upgrade
met vriendelijke groet,
Paul Verrips
Paul Verrips
Re: Stap 1 in de upgrade
Kijk, da's al een aardige transformatie.
Ben benieuwd naar de volgende stappen, die fijne stoelen en fraaie bumpers zullen 'm zeker goed doen.
Ben benieuwd naar de volgende stappen, die fijne stoelen en fraaie bumpers zullen 'm zeker goed doen.
Re: Stap 1 in de upgrade
Re: Stap 1 in de upgrade
Die blacksheep achterbalk; ging dat een beetje makkelijk, qua bestellen? Ik ben namelijk ook aan de beurt.
En hoe ga je die aflassen aan het chassis? Body lichten of een gat in de bodem maken?
En hoe ga je die aflassen aan het chassis? Body lichten of een gat in de bodem maken?
Re: Stap 1 in de upgrade
hannes schreef:Lekker plekkie voor 't voor-nummerplaatje.....
Inderdaad, gaat oom agent je daarmee weg laten komen ?
Wel leuk gewrapped !
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Stap 1 in de upgrade
kan me voorstellen dat de letterlijke wettekst mbt de plaatsing van kentekenplaten niet voorziet in dit soort mogelijkheden en het dus niet letterlijk verbied
gone
- ikke jelle
- Berichten: 518
- Lid geworden op: 04 Mei 2013, 23:37
- Locatie: voorthuizen
Re: Stap 1 in de upgrade
5. Het kenteken moet goed leesbaar zijn en de
kentekenplaten mogen niet zijn afgeschermd.
Visuele controle, waarbij de letters en cijfers
volledig zichtbaar moeten zijn indien de
waarnemer op een afstand van 20,00 m vóór dan
wel achter het midden van de personenauto staat.
ik denk dat de leesbaarheid te wensen overlaat
en dan is bovenstaand stuk van toepassing
maar ach wat maakt het zolang je niet de verkeerde(ambtenaar) persoon treft lekker laten zitten ik vind het wel een leuk plekje
http://www.rdw.nl/SiteCollectionDocumen ... 1-2013.pdf
groet jelle
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Stap 1 in de upgrade
kan ik op de foto hier niet zien of het kenteken van recht voor op 20 meter afstand niet leesbaar is....
gone
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re: Stap 1 in de upgrade
Volgens mij zijn er ook voorschriften over o.a. hoogte boven het wegdek (waarschijnlijk is er geen minimum-maat) en orientatie.
Ik denk dat deze positie op zich wel kan maar dat de plaat teveel van de "verticaal" afwijkt.
Effe gegoogled en ja : http://wetten.overheid.nl/BWBR0009071/g ... 09-10-2013
't Mag dus niet, je hoeft geen timmerman te zijn om te zien dat de toleranties ruimschoots overschreden worden (als ik op de weg om me heen kijk zijn d'r dus wel meer kentekenplaten die buiten de toleranties vallen).
Groeten MarcS
Ik denk dat deze positie op zich wel kan maar dat de plaat teveel van de "verticaal" afwijkt.
Effe gegoogled en ja : http://wetten.overheid.nl/BWBR0009071/g ... 09-10-2013
't Mag dus niet, je hoeft geen timmerman te zijn om te zien dat de toleranties ruimschoots overschreden worden (als ik op de weg om me heen kijk zijn d'r dus wel meer kentekenplaten die buiten de toleranties vallen).
Groeten MarcS
Laatst gewijzigd door Landmarcs op 09 Okt 2013, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Stap 1 in de upgrade
Het enige dat niet klopt is dat ie na het terreinrijden niet weer verticaal gebogen is. Voorde rest zal oom agent er niks van zeggen.
Bij de 130 hangt ie jaren op die plek alleen zit er daar 6mm staal achter zodat ie nie zo snel ombuigt. En voor het zware off road werk is ie afneembaar..... (wat natuurlijk nooit gebeurt)
Bij de 130 hangt ie jaren op die plek alleen zit er daar 6mm staal achter zodat ie nie zo snel ombuigt. En voor het zware off road werk is ie afneembaar..... (wat natuurlijk nooit gebeurt)
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten