Mijn naam is Anke Hendriks. Ik werk dit half jaar aan mijn afstudeeropdracht. Om te slagen kan ik jullie hulp als Land Rover liefhebbers goed gebruiken! Ik heb contact gehad met Jos Steigstra en hij verwees me door naar jullie forum.
Ik ben op zoek naar personen die mij willen helpen met mijn onderzoek. Het gaat over reizen met eigen (klassieke) auto in het buitenland, meer informatie: http://www.sapapanatravel.nl/autoreizen.
Deelnemers aan mijn onderzoek mag ik als dank een prachtig inspiratieboek ter waarde van €34,50 aanbieden. Het is een boek met foto’s en ervaringen over een eerder gemaakte roadtrip over de Pan-American Highway http://www.sapapanatravel.nl/boek.
Naar wie ben ik op zoek?
Geïnteresseerden in een dergelijke autoreis die graag hun mening geven over het avontuur aangaan met een eigen auto. U geeft uw mening tijdens een diepte-interview, over auto’s, reizen en een combinatie daarvan.
Hoeveel tijd kost het?
Ik vraag een uurtje van uw tijd. In overleg kunnen we een datum en plaats afspreken voor het interview. Ik ben hierin erg flexibel en pas me aan uw wensen aan.
Interesse of vragen? Stuur dan gerust een mail naar apc.hendriks@gmail.com, of reageer via dit bericht.
Graag zie ik uw reacties tegemoet,
Anke
Help mij!
Re: Help mij!
Hallo Anke,
die site ziet eruit als een commerciële onderneming.
Gaat het nu om een afstudeeropdracht of is het gewoon marktonderzoek/adverteren?
groetjes,
Vivian
die site ziet eruit als een commerciële onderneming.
Gaat het nu om een afstudeeropdracht of is het gewoon marktonderzoek/adverteren?
groetjes,
Vivian
-
AnkeHendriks
Hallo Vivian,
Ik snap uw twijfels, maar het gaat wel degelijk om een afstudeeropdracht en het onderzoek heeft niets met verkopen of adverteren te maken.
Het onderzoek voer ik zelf uit en daarbij gaat het puur om de motivaties om deel te nemen aan een reis en welke eisen er aan zo een reis gesteld worden. Voor de duidelijkheid, het gaat er niet om, om mensen over te halen voor zo een reis.
Mijn afstudeeropdracht voer ik uit voor deze reisorganisatie. Zij willen weten hoe ze hun autoreizen kunnen aanbieden. Naar aanleiding van het onderzoek kan ik ze daar een advies over geven. De resultaten uit het onderzoek gebruik ik in een groot geheel en de individuele antwoorden worden niet gebruikt. Bij het onderzoek komt de organisatie waar ik de opdracht voor doe niet aan bod en achteraf zal u ook nooit benaderd worden.
Hopelijk ben ik voldoende duidelijk geweest en heb ik uw twijfels weg kunnen nemen.
Groetjes,
Anke
Ik snap uw twijfels, maar het gaat wel degelijk om een afstudeeropdracht en het onderzoek heeft niets met verkopen of adverteren te maken.
Het onderzoek voer ik zelf uit en daarbij gaat het puur om de motivaties om deel te nemen aan een reis en welke eisen er aan zo een reis gesteld worden. Voor de duidelijkheid, het gaat er niet om, om mensen over te halen voor zo een reis.
Mijn afstudeeropdracht voer ik uit voor deze reisorganisatie. Zij willen weten hoe ze hun autoreizen kunnen aanbieden. Naar aanleiding van het onderzoek kan ik ze daar een advies over geven. De resultaten uit het onderzoek gebruik ik in een groot geheel en de individuele antwoorden worden niet gebruikt. Bij het onderzoek komt de organisatie waar ik de opdracht voor doe niet aan bod en achteraf zal u ook nooit benaderd worden.
Hopelijk ben ik voldoende duidelijk geweest en heb ik uw twijfels weg kunnen nemen.
Groetjes,
Anke
-
Landmarcs
Anke,
Je verklapt nog steeds niet op wat voor manier je een relatie met de commerciële "opdrachtgever".
Geef nu gewoon alle ins en outs want ... laten we zeggen een marketing lesje: Eenmaal "verdacht" van een dubbele agenda altijd verdacht.
De "blonde"klant wil best gelijmd worden, maar niet via een omweg gestrikt (voor wat dan ook, zelfs al kost het niks).
Groeten MarcS
Je verklapt nog steeds niet op wat voor manier je een relatie met de commerciële "opdrachtgever".
Geef nu gewoon alle ins en outs want ... laten we zeggen een marketing lesje: Eenmaal "verdacht" van een dubbele agenda altijd verdacht.
De "blonde"klant wil best gelijmd worden, maar niet via een omweg gestrikt (voor wat dan ook, zelfs al kost het niks).
Groeten MarcS
- ikke jelle
Mijn afstudeeropdracht voer ik uit voor deze reisorganisatie.
Zij willen weten hoe ze hun autoreizen kunnen aanbieden
de organisatie waar ik de opdracht voor doe
krijg wel een beetje twijfels hierover
succes met zoeken
groet jelle
Jongens wat een wantrouwen?
Jonge mensen studeren nu eenmaal af met een onderzoek, en ja vaak bij commerciële bedrijven. Als we in de jeugd en opleidingen investeren, investering we in de toekomst, toch?
Ik geef me wel op, hoor.
Groet
Bart
Jonge mensen studeren nu eenmaal af met een onderzoek, en ja vaak bij commerciële bedrijven. Als we in de jeugd en opleidingen investeren, investering we in de toekomst, toch?
Ik geef me wel op, hoor.
Groet
Bart
Beter één Land Rover in de hand, dan helemaal geen hand!
-
AnkeHendriks
Deze oproep is met alle goede bedoelingen opgesteld. Naar mijn idee ben ik juist open en eerlijk geweest door de organisatie voor wie ik de opdracht uitvoer erbij te vermelden. Het uitvoeren van mijn afstudeeropdracht is dan ook mijn relatie met deze organisatie.
Meer ‘ins en outs’ kan ik niet geven, omdat die er simpelweg niet zijn. Ook over een ‘dubbele agenda’ kan ik niet meer spreken, omdat die er ook niet is.
Ik had niet verwacht dat er zoveel twijfel en achterdocht op mijn vraag zou komen. Het is niet verplicht om eraan mee te werken en als u het niet vertrouwt dan zal ik dat ook zeker niet doen.
Personen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn om mij te helpen kunnen mij nog altijd mailen. Voor eventuele vragen kunt u mij ook altijd mailen.
En Bart, bedankt voor uw hulp
Meer ‘ins en outs’ kan ik niet geven, omdat die er simpelweg niet zijn. Ook over een ‘dubbele agenda’ kan ik niet meer spreken, omdat die er ook niet is.
Ik had niet verwacht dat er zoveel twijfel en achterdocht op mijn vraag zou komen. Het is niet verplicht om eraan mee te werken en als u het niet vertrouwt dan zal ik dat ook zeker niet doen.
Personen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn om mij te helpen kunnen mij nog altijd mailen. Voor eventuele vragen kunt u mij ook altijd mailen.
En Bart, bedankt voor uw hulp
- Chrsitiaan
Ik denk dat ik reeds een conclusie kan trekken voor je onderzoek. Mensen die een autoreis doen zijn volgens mij budgetbewuste mensen en hebben helemaal geen reisorganisatie nodig. Zij steken die commissie op hotel of camping liever in eigen zak.
EDIT: toch even de moeite genomen om naar de website van Sapa Pana Travel te gaan kijken. Gaat niet over klassieke autoreizen in Europa ... Voor een autoreis in Patagonië zou enige "hulp" in het organiseren van de reis ook voor mij welkom zijn.
EDIT: toch even de moeite genomen om naar de website van Sapa Pana Travel te gaan kijken. Gaat niet over klassieke autoreizen in Europa ... Voor een autoreis in Patagonië zou enige "hulp" in het organiseren van de reis ook voor mij welkom zijn.
Laatst gewijzigd door Chrsitiaan op 04 Okt 2013, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat vind ik dan weer dikke onzin Christiaan. Zo ben jij en ik ook wel, maar ik heb genoeg auto's opgebouwd voor "semie" avonturiers die zich een dikke wagen laten bouwen om het avontuur mee aan te gaan maar die geen tijd of zin hebben om zelf een reis te plannen en te regelen.
Klant van me is zo naar Tunesië, Marokko, Polen, Rusland en nog een paar landen geweest. Steeds met een reisorganisatie en steeds met mooie avonturen, verhalen en foto's/film.
Zeker de moeite waard!
Klant van me is zo naar Tunesië, Marokko, Polen, Rusland en nog een paar landen geweest. Steeds met een reisorganisatie en steeds met mooie avonturen, verhalen en foto's/film.
Zeker de moeite waard!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Ik snap waar je op uit bent Anke maar het zou best kunnen zijn dat dit forum niet de beste plek is om je vraag te stellen. Hier zijn overwegend mensen met een 'hands-on' mentaliteit die liever alles zelf doen of uitzoeken.
Of er ergens een forum is waar deelnemers aan reizen zoals jouw opdrachtgever die aanbiedt weet ik zo 1-2-3 niet maar daar zou je beter af zijn.
Vat het niet persoonlijk op, die 'argwaan'. Het zijn gewoon eigenaardige maar vooral buitengewoon eigenzinnige lieden, die 'Land Rover addicts'.

Of er ergens een forum is waar deelnemers aan reizen zoals jouw opdrachtgever die aanbiedt weet ik zo 1-2-3 niet maar daar zou je beter af zijn.
Vat het niet persoonlijk op, die 'argwaan'. Het zijn gewoon eigenaardige maar vooral buitengewoon eigenzinnige lieden, die 'Land Rover addicts'.
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Terug naar “Nieuw op het forum”