nieuw en gelijk een vraag

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
jandree

nieuw en gelijk een vraag

Berichtdoor jandree » 28 Sep 2013, 21:24

Hallo allemaal ik ben Andre mijnders nieuw op het forum en gelijk een vraag kan een land rover freelander kopen maar de automaat is niet 100% de eigenaar zegt dat de converter kapot is en dat als de auto warm is hij niet goed loopt.
Mijn vragen kan dit wat is een converter en is dat duur kun je dat zelf of een andere bak eronder waar kun je zoiets kopen voor een redelijke prijs en kun je dat zelf doen heb het al meerdere keren gedaan maar nog nooit bij een land rover en ik ben gek van die auto het is een freelander 2.0 Td4 GS uit 2001 met 252.000km hoor graag van jullie.

Roger B.

Re: nieuw en gelijk een vraag

Berichtdoor Roger B. » 28 Sep 2013, 21:48

hoi Andre,

welkom op het forum.

je bijdragen worden een stuk leesbaarder als je zo nu en dan een zin afsluit met een punt.

Ik neem aan dat met de converter de koppelomvormer bedoeld wordt, om die te vervangen moet de bak van de motor af. Als je dit niet kunt, of als er toch meer met de bak aan de hand is, kan ik je Peter de Koning transmissies in Zuid Beijerland aanbevelen
gone

RobStewart

Re: nieuw en gelijk een vraag

Berichtdoor RobStewart » 28 Sep 2013, 22:34

Hello Andre,

Firstly welkom and secondly, it is a lot easier and more cost effective to drop a new Automaat into the Td4 because the problem is not in the converter ... don't ask me how I know ;)

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

Terug naar “Nieuw op het forum”