2 weken oude druklager britt part!
-
Dennis Crusio
2 weken oude druklager britt part!
na een weekendje Inor was dit het resultaat halverwege het parcour op Inor. britt part koppeling heavy duty! terug naar origineel met een aluminium druk lager. iemand ervaringen ermee? en dan bedoel ik de aluminium druklager?
Re: 2 weken oude druklager britt part!
Rakeway heeft 'm:
http://www.rakeway.co.uk/page28.html
Nog geen last van gehad dat 'ie het begeven heeft
http://www.rakeway.co.uk/page28.html
Nog geen last van gehad dat 'ie het begeven heeft
-
Dennis Crusio
paddock ook, ik hoop alleen dat het niet weer britt part is want dan gaat hij terug.
http://www.paddockspares.com/ftc5200hd- ... -duty.html
http://www.paddockspares.com/ftc5200hd- ... -duty.html
Ik snap niet dat zo veel mensen "heavy duty" shit in hun auto monteren van vage fabrikanten.....
Zet er nou gewoon een origineel Land Rover onderdeel in, daarvan weet je dat ie een paar ton meegaat. Liever een iets duurder lager dan de bak er nog een keer voor Jan lul afhalen. En vervang ook gelijk de vork.
Zet er nou gewoon een origineel Land Rover onderdeel in, daarvan weet je dat ie een paar ton meegaat. Liever een iets duurder lager dan de bak er nog een keer voor Jan lul afhalen. En vervang ook gelijk de vork.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Heb je een TD5? Dat heb ik hier nog liggen, mag je zo hebben. Is origineel Land Rover, zou mijn keus zijn 
LoLa
Defender 130TD5
Defender 130TD5
-
Roger B.
en hoe blauw was je drukgroep/vliegwiel?? dit ziet er nogal gesmolten uit....en zo heet hoort het daar simpelweg niet te worden... slippende koppeling?
gone
-
Dennis Crusio
slippende koppeling berg op lijkt mij niet erg handig! nee dus Roger. ik krijg een beetje het gevoel dat hij te strak heeft afgesteld gestaan, ik weet niet of dat natuurlijk kan. mijn schoonvader is automonteur geweest en die gaf dit aan op het beeld wat hij zag. de vork ziet er top uit maar Edward als mij een adres en prijs kan geven neem ik hem mee. ik heb nu ook alles origineel (bearmach) gekocht en als extra die aluminium versie erbij. is het niets of het blauwe doosje gaat hij terug.
-
Roger B.
die vork FTC2957 koop je bij de dealer voor 31,24 incl btw (uitgaande van een defender met LT77/200TDI)
gone
- Erik Peters
Precies.Roger B. schreef:dit ziet er nogal gesmolten uit....en zo heet hoort het daar simpelweg niet te worden...
Dennis Crusio schreef:slippende koppeling berg op lijkt mij niet erg handig! nee dus Roger. ik krijg een beetje het gevoel dat hij te strak heeft afgesteld gestaan, ik weet niet of dat natuurlijk kan. mijn schoonvader is automonteur geweest en die gaf dit aan op het beeld wat hij zag. de vork ziet er top uit maar Edward als mij een adres en prijs kan geven neem ik hem mee. ik heb nu ook alles origineel (bearmach) gekocht en als extra die aluminium versie erbij. is het niets of het blauwe doosje gaat hij terug.
Dan is de bedieningsstang van de mastercilinder niet juist gemonteerd aan het koppelingspedaal, d.w.z. er is geen vrije slag (1,5 mm) tussen het bedieningsstangetje en zuiger. De olie kan in ruststand niet vrij terugstromen.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
-
Roger B.
kortom...OF berijdersfout (teveel met slippende koppeling rijden in het terrein) OF montage fout (verkeerde afstelling bijvoorbeeld) en (in dit geval) weinig of niets te maken met het feit dat dit en britpart lager was
gone