-klik-
Prachtig, heb dit ook eens gedaan in een file met m'n FL2. Achter mij dacht iemand in een sedan dat ook te doen... vast in flauwe greppel en nat gras!
Wat moet je met een foorwieldraaif in Nederland?
Wat moet je met een foorwieldraaif in Nederland?
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE
Re: Wat moet je met een foorwieldraaif in Nederland?
Tja, op zich wel grappig maar dit is wel het soort gedrag wat negatief afstraalt op alle andere rijders van SUV/terreinauto's.
Het lijkt alsof hij daarvoor ook op de vluchtstrook rijdt. Daar heb je gewoon niks te zoeken.
Vind het eigenlijk niet zo'n slimme aktie.
groetjes,
Vivian
Het lijkt alsof hij daarvoor ook op de vluchtstrook rijdt. Daar heb je gewoon niks te zoeken.
Vind het eigenlijk niet zo'n slimme aktie.
groetjes,
Vivian
-
Landmarcs
Hep je daar dan so'n foorwhieldraaiff foor .... om allerlei nieuwe afritten te maken ... ?
Niet echt mijn idee, daar bevestig je het PCHooftstraat & PeterRdeVries imago mee, het imago van regels zijn er voor anderen.
Zelf heb ik ook wel eens een regels zijn voor anderen moment maar ik doe daarbij wel mij best om dit dan zo te doen dat het alleen maar een glimlach, eventueel meewarig, oproept (bijv de LandRover bovenop een rotsblok parkeren, dan blijft er meer plek op de ordentelijke parkeerplekken).
Groeten MarcS
Niet echt mijn idee, daar bevestig je het PCHooftstraat & PeterRdeVries imago mee, het imago van regels zijn er voor anderen.
Zelf heb ik ook wel eens een regels zijn voor anderen moment maar ik doe daarbij wel mij best om dit dan zo te doen dat het alleen maar een glimlach, eventueel meewarig, oproept (bijv de LandRover bovenop een rotsblok parkeren, dan blijft er meer plek op de ordentelijke parkeerplekken).
Groeten MarcS
-
Roger B.
Daar is in de moderne neerlansche taal een uitdrukking voor....ASO
gone
Sjonge, wat zijn we weer braaf achter de pc.
Maar wees gerust: er zijn misschien 10 plekken waar dit kan, de rest is dichtgemetseld met vangrail, greppels en andersoortige hekken.
Maar als ik de kans krijg en er is reden toe, bijvoorbeeld zo'n zinloze file als laatst ten gevolge van een totaalcontrole dan duik ik erdoor ja.
Net zoals ik gratis parkeer op het 400mm hoge laaddok van een oud complex in Eindhoven, omdat het kan....
Dat gezeik over de publieke opinie vind ik zo'n slappe dooddoener. Als je nooit iets verkeerd gedaan hebt en al 40 jaar in Bmw 7Series rijdt heb je ineens ook iets uit te leggen omdat "men" vind dat je ook met een Aygo oid afkunt......
Maar wees gerust: er zijn misschien 10 plekken waar dit kan, de rest is dichtgemetseld met vangrail, greppels en andersoortige hekken.
Maar als ik de kans krijg en er is reden toe, bijvoorbeeld zo'n zinloze file als laatst ten gevolge van een totaalcontrole dan duik ik erdoor ja.
Net zoals ik gratis parkeer op het 400mm hoge laaddok van een oud complex in Eindhoven, omdat het kan....
Dat gezeik over de publieke opinie vind ik zo'n slappe dooddoener. Als je nooit iets verkeerd gedaan hebt en al 40 jaar in Bmw 7Series rijdt heb je ineens ook iets uit te leggen omdat "men" vind dat je ook met een Aygo oid afkunt......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
hmmm, ik reed maandag JL door de PC, na maka/Inor verleden week... en had me een bekijks....
inmiddels is ze weer schoon...

inmiddels is ze weer schoon...

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Roger B.
Edward schreef:Sjonge, wat zijn we weer braaf achter de pc.![]()
![]()
Maar als ik de kans krijg en er is reden toe, bijvoorbeeld zo'n zinloze file als laatst ten gevolge van een totaalcontrole dan duik ik erdoor ja.![]()
![]()
tuurlijk Edward.... net als over de vluchtstrook langs de file rijden, en via een tankstation of parkeerplaats een stuk file "inhalen" is dit simpelweg asociaal gedrag..... waarbij ik dit nog een stapje asocialer vind dan via vluchtstrook of parkeerplaats (mits met gepaste snelheid (Stapvoets) dit gaat met redelijk forse snelheid en via plekken waar je gewoon weg dient te blijven met je auto tenzij er noodzaak is. Ook vind ik dit een stap verder dan jouw parkeeraktie (gratis totdat er een blauwpetje denkt dat ie eer een geel papiertje op kan hangen, want bekeurbaar is het wel) En dat je je zou moeten verantwoorden voor de auto die je gekozen hebt vind ik net als jij ook belachelijk.......
gone
Sinds wanneer is parkeren op privé terrein bekeurbaar????? Kan ik eraan doen dat dat stukje terrein wat hoger ligt dan menig auto aankan.
Niks strafbaars aan.
Edward van Vugt
-
Roger B.
ging er van uit dat het een voormalig laaddok was op een terrein dat nu als (betaald) parkeerterrein in gebruik was.. verkeerde aanname blijkbaar... maar dan kan de eigenaar van het bedrijf er nog bezwaar tegen maken en proberen die blauwpetten zover te krijgen dat die er wat tegen komen doen ....
gone
Rule the bends, bend the rules.
Als je geheel in de keurslijf van de regels leeft (overigens ben ik daar nooit bij geweest toen die werden opgesteld, er is mij nooit iets gevraagd, terwijl ik wel deel uitmaak van de democratische samenleving) dan kom je in je leven nooit verder... je hebt niets te vertellen, je bent saai en je inkomen blijft ook gemiddeld.
Ik ben het typische voorbeeld waarbij de ogen nog wel eens twinkelen en een onorthodoxe beslissing of actie onderneem.
Geregeld schud mijn schoonvader nog weleens zijn hoofd, met de vraag: 'Waarom?' Mijn antwoord luidt steevast: 'Dat geeft 't leven kleur!'
Tja, ik kom uit een dorp... daar worden geintjes uitgehaald die te bestempelen zijn als kwajongens streken. In de stad is het vaak meteen crimineel gedrag en is men al snel op z'n teentjes getrapt.
Vroeger een boze en verbaasde Aziaat in het dorp, omdat we 's nachts met een 4x4 zijn loempiakraam een paar honderd meter verderop hadden neergezet.
Nog nooit heb ik iets gestolen, gesloopt of iets uitgehaald dat de maatschappij geld heeft gekost.
Nu ga ik ook ff azijnzijken en veroordelend doen: 'Wat moet je als stedeling in godsnaam met een 4x4?'
Veroordeel elkaar niet en lach om dit soort acties, wees blij dat er zulke mensen zijn die de maatschappij kleur geven!
Als je geheel in de keurslijf van de regels leeft (overigens ben ik daar nooit bij geweest toen die werden opgesteld, er is mij nooit iets gevraagd, terwijl ik wel deel uitmaak van de democratische samenleving) dan kom je in je leven nooit verder... je hebt niets te vertellen, je bent saai en je inkomen blijft ook gemiddeld.
Ik ben het typische voorbeeld waarbij de ogen nog wel eens twinkelen en een onorthodoxe beslissing of actie onderneem.
Geregeld schud mijn schoonvader nog weleens zijn hoofd, met de vraag: 'Waarom?' Mijn antwoord luidt steevast: 'Dat geeft 't leven kleur!'
Tja, ik kom uit een dorp... daar worden geintjes uitgehaald die te bestempelen zijn als kwajongens streken. In de stad is het vaak meteen crimineel gedrag en is men al snel op z'n teentjes getrapt.
Vroeger een boze en verbaasde Aziaat in het dorp, omdat we 's nachts met een 4x4 zijn loempiakraam een paar honderd meter verderop hadden neergezet.
Nog nooit heb ik iets gestolen, gesloopt of iets uitgehaald dat de maatschappij geld heeft gekost.
Nu ga ik ook ff azijnzijken en veroordelend doen: 'Wat moet je als stedeling in godsnaam met een 4x4?'
Veroordeel elkaar niet en lach om dit soort acties, wees blij dat er zulke mensen zijn die de maatschappij kleur geven!
Van de regen in de blub.
Freelander 2 TD4 HSE
Freelander 2 TD4 HSE