Ik heb geruime tijd een auto te koop staan op het internet en deze werkt als een magneet op onze
internet oplichters die heeeel graag met paypal willen betalen. In een halfjaar tijd 200 van zulke mails gehad
de een wat meer professioneel dan de ander..maar allemaal met het zelfe doel betalen via Pay pal inclusief the shipper..
en dan terugstorten ..oude truc. Nu van de week een mail zg uit Mexico, na doorvragen bleek het om een briton? te gaan
en ik vroeg om een copy passport , dat duurde even ( moest even in elkaar geknutseld worden?) uiteindelijk kwam het .. maar als je dan toch iemand probeert op te lichten .. doe het dan wat beter als dit , dit werkt op de lachspieren ..
grappige oplichters..
grappige oplichters..
LR 90 -1982 RHD V8 in de garage ***verkocht naar België****
LR 90 -1986 RHD 200tdi on the road. ***verkocht te weinig km met een diesel***
RR p38 4.6 1999 autobiography. Tot leven gewekt na 7 jaar stilstand
-
Roger B.
Re: grappige oplichters..
paypal geeft je niet zo gemakkelijk je geld terug als je geld over maakt. meestal zijn western union en moneytransfer de betaalvormen die daarvoor misbruikt worden
gone
De meeste van de 200 die ik het laatste 1/2 jaar tegenkwam hadden allemaal zo een standaard
verhaal hoe Pay-Pal wel niet geweldig was, de beroepen verplaatsen zich de laatste tijd van special
forces in Afghanistan , nu worden het allemaal marine engineers op zee, die niet te bereiken zijn
Vaak klik ik ze meteen weg, maar deze was zo grappig met dat paspoort , en zo dom gemaakt , de overgetypte
worden in het paspoort zitten vol met fouten.. En in de mail wisseling vertel ik dat de V8 is vervangen door een
een v9 diesel , maar gelukkig is dat voor hun nooit een probleem.
verhaal hoe Pay-Pal wel niet geweldig was, de beroepen verplaatsen zich de laatste tijd van special
forces in Afghanistan , nu worden het allemaal marine engineers op zee, die niet te bereiken zijn
Vaak klik ik ze meteen weg, maar deze was zo grappig met dat paspoort , en zo dom gemaakt , de overgetypte
worden in het paspoort zitten vol met fouten.. En in de mail wisseling vertel ik dat de V8 is vervangen door een
harryv8 schreef:En in de mail wisseling vertel ik dat de V8 is vervangen door een
Hahaha!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
-
Dennis Crusio
dat fotootje ook
kom niet meer bij! ik zit in de diamant handel en heb vaak ook van die vage aanbiedingen en vragen en geld is nooit het probleem, totdat je verteld dat je alleen maar werkt met vooruitbetaling! of die mails van die bank medewerkers die een onbekende rekening hebben waar miljoenen opstaan en dat ze via jou bedrijf dit willen doorsluizen naar een andere rekening in ruil daarvoor krijg je 20 soms zelfs 40% ook geweldig, ik vraag altijd of alvast een gedeelte vooruit kunnen betalen zodat ik wat achterstallige ziekenhuis rekeningen van mijn zieke zus die voor mijn invalide moeder zorgt kan betalen. whahahahahaha
Haha dat is toch fantastisch, weinig ambitieuze oplichter. neem dan ieder geval de moeite het lettertype aan te passen in paint.
Opper grappig maar wel treurig dat er blijkbaar mensen aan ten prooi vallen die er dus op in gaan. Denk dat er genoeg mensen zijn die niet doorhebben wat er gebeurt en te laat zijn. uiteindelijk wordt gewoon je auto gejat en ik weet hoe hoe **** dat is.
groeten
Dennis
Opper grappig maar wel treurig dat er blijkbaar mensen aan ten prooi vallen die er dus op in gaan. Denk dat er genoeg mensen zijn die niet doorhebben wat er gebeurt en te laat zijn. uiteindelijk wordt gewoon je auto gejat en ik weet hoe hoe **** dat is.
groeten
Dennis
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
En de prachtige spelling zoals Citezen ! ( horloge merk?) haha , zelfs de foto recht afknippen
is een probleem. op de een of andere manier werkt deze auto die ik te koop heb als een rode lap op een stier..
Wat ik nu doe .. spaar de adressen op tot ik er 150-200 heb en stuur ze dan allemaal in de cc een mail met tips !
Is wel lachen , maar blijft toch een plaag .. helaas
is een probleem. op de een of andere manier werkt deze auto die ik te koop heb als een rode lap op een stier..
Wat ik nu doe .. spaar de adressen op tot ik er 150-200 heb en stuur ze dan allemaal in de cc een mail met tips !
Is wel lachen , maar blijft toch een plaag .. helaas
-
Roger B.
Als die lui te dom zijn om zelf in te zien dat ze grove fouten maken....lijkt het je dan niet slimmer om ze niet slimmer te maken?
gone