Voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
JeroenLR110

Voorstellen

Berichtdoor JeroenLR110 » 29 Aug 2013, 12:03

Hallo allemaal,

Ik zal mij ook maar even voorstellen, ik ben Jeroen (32jr) en kom uit Friesland. Ik rij al een aantal jaren Land Rover, ik heb 2,5 jaar een Discovery 2 td5 commercial gehad uit 2004, prachtige auto, altijd starten en lopen en reed dan ook fantastisch, hier ook een aantal tripjes mee gemaakt naar Noorwegen, Zweden en Denemarken, een hele fijne reis auto! Naast gewoon onderhoud nooit geen gekke dingen mee gehad, dus sinds januari van dit jaar heb ik een One-Ten LHD uit 1985 met een prachtige V8 :o de auto rijdt goed en ik gebruik hem hobbymatig voor de boot trailer en om de surf planken mee op het dak te vervoeren voor als we gaan surfen, en gewoon wat rond te toeren met een grote glimlach :D

Verder heeft deze auto nog een hele leuke optie “Twin fuel tank”, erg leuk, maar dat wist ik niet toen ik hem had gekocht en ben er dus al eens blijven staan op de snelweg met een lege tank omdat ik de verkeerde tank vol gegooid had…  Op dit moment werkt alleen de tank onder de passagiers stoel (+-40 liter) en de achterste tank nog niet, dit ben ik nog aan het uitzoeken/doormeten.

Verder heb ik nog een blauwe maandag een Jeep Cherokee 4.0L gehad, mooie auto, geen succes.

Ik ben ook nog bezig met een complete restauratie van een Citroen Traction Avant 11BL uit 1953, inmiddels al zo’n 2 jaar, en gaat nog wel een jaar duren voordat hij af is…

Dit was het eerst weer even 8-)

Groet,
Jeroen

piet_g

Re: Voorstellen

Berichtdoor piet_g » 29 Aug 2013, 13:16

welkom.. die dubbele tank is wel een mooie verrassing :P.. wat dacht je toen je stil viel? heb ik die liters er bij de buurman in gedaan :P.

denk zomaar als ik die andere projecten zo belees dat het met de laro ook wel goed gaat komen ;).

veel plezier met het rijden en sleutelen.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

JeroenLR110

Berichtdoor JeroenLR110 » 29 Aug 2013, 21:17

Haha na het tanken dacht ik 'de vlotter zal wel stuk zijn...' Na het stilvallen 'shit hij zuipt wel erg veel of er moet een gat in de tank zitten... :roll: '

piet_g

Berichtdoor piet_g » 30 Aug 2013, 00:04

:D lol
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

cyberwolf

Berichtdoor cyberwolf » 30 Aug 2013, 18:39

Lol zal je op dat moment ook heb wel hebben staan vloeken.

Terug naar “Nieuw op het forum”