Nieuw hier

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Jeroen308

Nieuw hier

Berichtdoor Jeroen308 » 31 Jul 2013, 22:40

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Jeroen en woon in het zonnige zuiden. Sinds 10 jaar in het gelukkige bezit van een 88 serie 2 uit 61, die de laatste 8 jaar niet meer is dan een hoop onderdelen. Menigeen heeft al tegen mij gezegd: doe die zooi toch weg, die komt toch nooit meer klaar.. Echter binnenkort gaat het eindelijk gebeuren: ik ga het project weer oppakken. Chassis en assen zijn reeds klaar. Zeer waarschijnlijk ga ik het 2,25 benzine blok vervangen door een diesel. Ik zal de komende tijd veel tijd doorbrengen op dit forum.

Gr.

Jeroen

Roger B.

Re: Nieuw hier

Berichtdoor Roger B. » 31 Jul 2013, 23:56

Welkom en succes met de voortzetting.......

enneuhhhhhhh fotoooooooooos :lol: :lol:
gone

piet_g

Berichtdoor piet_g » 01 Aug 2013, 11:16

success inderdaad met het opnieuw oppakken met het project. is altijd een mooi iets om dan je doel te kunnen bereiken (nog maar te zwijgen over de lol die je kunt hebben met het rijden ;)).
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

Lucas van Lierop

Berichtdoor Lucas van Lierop » 01 Aug 2013, 12:24

Welkom, enneh vanaf nu iedere week er aan werken, alleen in geval van ziekte, vakantie etc. niet dan komt het goed!

Groet
zoek je mij? lucas at vanlierop punt org

Terug naar “Nieuw op het forum”