Als beloning kreeg hij twee volle tankjes diesel en ging ik hem even uitlaten op een zandweggetje bij ons in de buurt.
Er moest wel eerst het een en ander aan gebeuren zoals;
Nieuwe remtrommels en schoenen, nieuwe uitlaat, spiegels, stoeltjes, andere versnellingsbak (van een 2a), andere banden, 2x nieuwe accu, deurrubbers en raamstrips, koplampen, een heleboel kleinspul ook voor het reguliere onderhoud en een nieuwe achterbalk.
De achterbalk pasmaken was geen probleem, maar voor het laswerk ben ik toch maar even naar het dorp gereden.
Uiteraard onder professionele begeleiding van Monique die achter mij aan reed in de Def.
Om een beetje te kunnen zitten heb ik een kussentje op een pallet vastgeschroeft, samen met de accus, en deze met een spanband aan het chassis gesjord.
Het moet wel veilig natuurlijk.
Eigenlijk was ik van plan alles met de roller te schilderen, wat best redelijk ging, totdat ik het toch maar eens met een verfspuit ging proberen.
Dat ging eigenlijk wel heel erg veel beter EN sneller. Dus bijna alles is gewoon gespoten.
Een beetje creatief zijn waar je alles aan kunt ophangen, zodat je er goed bij kunt om te spuiten.
Daar is zo'n lier eigenlijk ook wel handig voor.
De staalkabel hangt tenminste niet zo door als je er iets aan hangt.
Met de keuring noch bijna een afkeur omdat de ruitenwissers het niet deden.
Gelukkig zag ik bijtijds dat ik het stekkertje naar massa aan de voorruit was vergeten te pluggen.
Verder in no time klaar (wat wil je voor) € 19,--
In ieder geval mogen we weer voor de komende twee jaar.