Hallo,
Ik ben net nieuw op het forum, ik heb twee defender 90's een trouwe 300 tdi en een td5. Deze worden gebruikt voor mijn boomverzorgingsbedrijfje.
Ik zag iets te koop op het forum maar ik vraag me af hoe je met de verkoper in contact komt?
Vriendelijke groet,
Bas van Roomen
Ben nieuw en vraag me af hoe ik contact moet leggen
-
basvanroomen
Re: Ben nieuw en vraag me af hoe ik contact moet leggen
Rechts naast een topic staat de (nick) naam van degene die het topic geplaatst heeft. Daaronder staat een icoontje pb. Dat staat voor persoonlijk bericht en zo kun je dus een mailtje sturen. 
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
alleen kun je als nieuw geregistreerd gebruiker nog geen PB versturen..... pas na -ik meen drie- berichten op het forum mag je PB's versturen....
gone
Welkom!
*Zo snel gaat dat om je post-count weer eentje omhoog te krijgen, net zolang tot je een PB-knop ziet verschijnen. Is vooral een anti-spam ding lijkt me.*
*Zo snel gaat dat om je post-count weer eentje omhoog te krijgen, net zolang tot je een PB-knop ziet verschijnen. Is vooral een anti-spam ding lijkt me.*
Roger B. schreef:alleen kun je als nieuw geregistreerd gebruiker nog geen PB versturen..... pas na -ik meen drie- berichten op het forum mag je PB's versturen....
Ja, da weet ik allemaal nie hoor!
Edward van Vugt
Terug naar “Nieuw op het forum”