Vraagje,
Mijn 300TDI achterdiff heeft z`n lagers naar zijn grootje. Nu heb ik het hel zwikkie gedemonteerd samen met steekassen en propshaft maar ik vraag me nu wel af hoeveel kilometers kun je nu rijden met de difflock erop.
Of zou het absoluut geen kwaad kunnen? Inmiddels heb ik de hele mikmak wel besteld maar voordat binnen is en gemonteerd had ik al graag halverwege franrijk willen zitten. Of toch maar beter de vakantie een weekje uitstellen?
Wat denken jullie?
B.v.d,
Loet
salisbury diff
-
Roger B.
Re: salisbury diff
neem aan dat je in elk geval wel de boutjes in de handremtrommel (waar de cardan eraf is nu) weer voorzien hebt van aangedraaide moertjes (m12 moer eronder om dikte van de cardanflens op te vullen) anders ga je ruim vóór frankrijk een klap horen als je de remtrommel verliest....
ik heb met de D2 (welliswaar met gedemonteerde voorste cardanas) drie maanden en pakweg 6000km rondgereden.... als je gewoon wegverkeer doet kan het niet veel kwaad, aanhangers trekken en ander zwaar werk is niet ideaal natuurlijk
ik heb met de D2 (welliswaar met gedemonteerde voorste cardanas) drie maanden en pakweg 6000km rondgereden.... als je gewoon wegverkeer doet kan het niet veel kwaad, aanhangers trekken en ander zwaar werk is niet ideaal natuurlijk
gone
Jazeker heb ik de moertjes weer teruggedraaid, ben het al eens een keer vergeten met resultaat een gelanceerde handremtrommel
. En nee off roaden ga ik er niet mee doen jammer genoeg. Vroeg me alleen af of de difflock het zolang volhoud. Heb dezelfde afstand ook al eens gedaan met een freelander zonder achterwiel aandrijving maar das een heel andere constructie. Bedankt voor de reactie trouwens, stelt me weer wat geruster.
-
Roger B.
de difflock beweegt niet meer als ie ingeschakeld is, er beweegt meer in je diff als de difflock NIET is ingeschakeld 
gone