Planning is om daar naartoe te gaan, ben bezig met roger om het difflock geklooi in ordnung te krijgen.
Echter, ik ken alleen Ypenburg en gronddepot Almere van de club/terrein rijden.
Wie weet iets zinnigs te zeggen over deze locatie?
Beetje leuk, groot of niet,uitdagend ?
nou ja, dat soort zaken dus.
Gr floris
18/8 Veldhoven
18/8 Veldhoven
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: 18/8 Veldhoven
Veldhoven is een bos. Het is een aardig terrein wat betreft grootte, niet oneindig groot, maar ook niet dat je zo de andere kant ziet. Als je een beetje van pad naar pad gaat dan kun je toch een eind rijden voor je weer op dezelfde locatie uit komt
.
Ik vind het persoonlijk een leuk terrein omdat je ook veel tussen de bomen door moet draaien en steken. Ook is er de twee keer dat ik er geweest ben altijd wel wat water en modder aanwezig, maar ook veel paden waar je ongeprepareerd doorheen komt.
De modder is tot nu toe steeds een uitdaging geweest.. dus ook de nodige keren vast gezeten..
Tot nu toe is het terrein beide keren ook totaal anders geweest omdat er vrij veel gereden word geloof ik
Ik vind het persoonlijk een leuk terrein omdat je ook veel tussen de bomen door moet draaien en steken. Ook is er de twee keer dat ik er geweest ben altijd wel wat water en modder aanwezig, maar ook veel paden waar je ongeprepareerd doorheen komt.
De modder is tot nu toe steeds een uitdaging geweest.. dus ook de nodige keren vast gezeten..
Tot nu toe is het terrein beide keren ook totaal anders geweest omdat er vrij veel gereden word geloof ik
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
tim schreef:Wie weet iets zinnigs te zeggen over deze locatie? Beetje leuk, groot of niet,uitdagend ? nou ja, dat soort zaken dus.
Ik denk dat het dit terrein is: De Lansart, Veldhoven. Als mijn veronderstelling juist is dan heb je hier nog wat foto's om een indruk te krijgen.
Have fun !
Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
De Landsart is een leuk terrein maar het is dermate krap dat als er iemand ergens op een pad vast staat de rest er achter ook vast staat. Weinig mogelijkheden om "in te halen" en als je dat combineert met de standaard LRCH opkomst loop je het risico dat je redelijk wat tijd hebt om van de omgeving te genieten 
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Dank voor de reacties.
Klinkt ansich zeker niet onaardig en via de foto's van rob toch een indruk op kunnen doen.
Ik ben die dag een soort Hopman van pakweg 4/5 banjers in de leeftijd 11-13 jaar en mijn missie is om een onuitwisbare indruk achter te laten..
Maarrrrrrrrr: we hebben als het goed is een werkende difflock EN een lier
We gaan het beleven, en kijken is ook leuk genoeg.
Klinkt ansich zeker niet onaardig en via de foto's van rob toch een indruk op kunnen doen.
Ik ben die dag een soort Hopman van pakweg 4/5 banjers in de leeftijd 11-13 jaar en mijn missie is om een onuitwisbare indruk achter te laten..
Maarrrrrrrrr: we hebben als het goed is een werkende difflock EN een lier
We gaan het beleven, en kijken is ook leuk genoeg.
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Roger B.
difflock en lier heb je niet nodig als je in de file achter een vastrijder staat
regel je zelf olie, pakking(en) en dergelijke? (voor je diffreparatie)
by the way... hoe krijg jij met die 110 5 a 6 man in Veldhoven???
gone
- Ray vd Velden
Roger B. schreef:difflock en lier heb je niet nodig als je in de file achter een vastrijder staat![]()
![]()
Wat denk je Roog , gewoon er in
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
- Joep Weijers
Op http://joepweijers.nl/?landrover&landsard12 heb ik nog wat fotootjes van vorig jaar. Het was toen zo ongelofelijk heet dat je na een stukje sturen zonder stuurbekrachtiging in het bos graag even verkoeling zocht bij het meer. Ook het offroaden tijdens het afgelopen jubileum was op de Landsard, dus als je echt veel foto's wil bekijken kun je daar nog op zoeken
.
Het terrein is onder alle weersomstandigheden leuk en ook na een lange periode van droogte is er nog genoeg modder te vinden om in vast te komen staan. Kans op file is altijd aanwezig, maar er zijn wel een paar plekken om te passeren.
Het terrein is onder alle weersomstandigheden leuk en ook na een lange periode van droogte is er nog genoeg modder te vinden om in vast te komen staan. Kans op file is altijd aanwezig, maar er zijn wel een paar plekken om te passeren.
1986 One-Ten CSW V8
Mijn foto's en filmpjes van LRCH evenementen
Mijn foto's en filmpjes van LRCH evenementen
Ray vd Velden schreef:Roger B. schreef:difflock en lier heb je niet nodig als je in de file achter een vastrijder staat![]()
![]()
Wat denk je Roog , gewoon er in
Vriend geregeld die met the cruiser mee gaat, 3 kinderen bij hem op de achterbank, en 1 voor.
En de moeder van 2 banjers (en dus 2/3 vriendjes mee) bij mij in de 110.
'Ze vindt het overigens een oorverdovend rijdend kabaal ding, die 110.
Ik heb haar met kerstmis een woordenboek cadeau gegeven en de K van karakter en de R van ruggegraad onderstreept..
Kansloos, ze trapte er niet in niet,dus het getier duurt voort..
@ roger, ik mail je nog even aangaande mat. difflock.
110 HT 200 Tdi 1989.