Vanochtend naar Ray gereden om een soort techiese proloog van het OGT te houden.
- De dag begon wel wat raar;
kwam dus aan, parkeerde de 110 voor de ophande zijnde werkzaamheden, en op weg naar de koffieautomaat werd ik vrij abrubt tegen gehouden door een toch best wel forse meneer.
Mij werd vriendelijk doch dringend gevraagd om over pakweg een kwartiertje terug te komen voor koffie.
Toen ik hem vroeg naar de logica van dit , laat ik zeggen oponthoud, werd mij verteld dat er op dat moment een soort werkoverlegje plaats vond van de firma "Binnen zonder kloppen" en dat de besprekingen aangaande operatie "Cashback" in opdracht van de client "Kedeng Kedeng " in relatieve anonimiteit moest plaats vinden..
Nou, ik snapte er geen jota van.
Wat ik ookal zo vreemd vond was dat die werknemers van de firma "Binnen zonder kloppen" dus bivakmutsen ophadden.
Ik weet het niet hoor, maar ik vind dat toch wel uitermate vreemde bedrijfskleding..
Afijn, het stief kwartiertje ging voorbij, en de heren kwamen de bedrijfskantine uitlopen.
Wandelend op weg naar hun bedrijfsauto's, ook al zo vreemd, dikke audi's A achten ipv pak 'm beet een volkswagen transporter, liep een enkeling met een woordenboek Nederlands- Italiaans in de hand.
Toch ook wel aparte bedrijfslectuur..
Nou, ik snapte er echt helemaal niets van, maar was dus best wel nieuwsgierig.
Dus ik m'n zus gebeld, haar het verhaal verteld en gevraagd of zij er soep van kon koken.
Ze laat het me nog weten, zodra ze weer thuis is, zei ze.
Dus ik vragen, "hoezo dan, wanneer je thuis bent? "
Nou, zegt ze "ik sta al een week of wat stil op een rangeerterrein in een zogenaamde hogesnelhiedtrein , waar de deuren niet open van willen gaan ".
Wat maken mensen toch rare dingen mee zeg!
Aldaar is Roger(b) aan de slag gegaan om mijn inmiddels al dik anderhalf jaar gemonteerde Ramsey lier aan te sluiten
Dik professioneel aangelegd, met een AB en AB met snoer.
Daarnaast een hoofdschakelaar aangebracht, en een piepmuis zodat ik gewaarschuwd wordt als ik m'n lichten laat branden met de sleutel uit het contact.
Eindelijk een lier die werkt, en goed.
Roger: veel dank voor het geleverde werk, top!
Ray: dank voor de gastvrijheid en de facilitering van een en ander!
ik dacht dat Ray een enkel fototje had gemaakt, wellicht dat ie nog geplaatst kan worden.
Liertje aansluiten
Liertje aansluiten
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Roger B.
Re: Liertje aansluiten
Ray slaapt al denk ik
zijn middagdutje van vanmiddag afmaken (STOM dat we daar geen foto van genomen hebben)
voor wat betreft het eerste deel van je verhaal......ik was er ook, maar kan helemaal geen (lier)touw aan je verhaal vastknopen
voor wat betreft het eerste deel van je verhaal......ik was er ook, maar kan helemaal geen (lier)touw aan je verhaal vastknopen
gone
Soms moet je de dingen een beetje sjeu geven 
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Landmarcs
Re: Lires afsluiten
Zoals ik een Belg hoorde zeggen: In Italië koop je wijn en olijfolie, geen treinen en helicopters.
De Belgen wisten dit eigenlijk al langer dus zijn kennelijk geen Ezels ...
(want een Ezel stoot zich in't gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen).
Wij kunnen er overigens ook wat van: Wij denken ons land zo groot te zijn dat een hogesnelheidslijn nodig is.
Ergens halverwege de kwaliteits-polder-tunnel tussen Schiphol en Rotterdam kan een TGV netaan zijn topsnelheid halen ...
daarna moet die TGV weer op zijn remmen vertrouwen om Rotterdam niet voorbij te flitsen.
En dan tenslotte: Wanneer je een trage verbinding in een 1-uur-patroon vervangt door een snellere in een 2-uur-patroon dan verlies je gemiddeld al weer een half uur reistijd (zolang je niet in Schiphol woont en je afspraken op het station van Brussel hebt), als de fiere snelheidstrein dan 3/4 uur sneller is heb je dus een kwartiertje "tijdwinst" -- ik ken verschillende reële voorbeelden waar die fiere trein, als hij vlgs het boekje had gereden, alleen maar meer tijd ging kosten).
Sommige dingen zijn al sjeuig genoeg als je de droge feiten op een rijtje zet.
Groeten MarcS
De Belgen wisten dit eigenlijk al langer dus zijn kennelijk geen Ezels ...
(want een Ezel stoot zich in't gemeen niet tweemaal aan dezelfde steen).
Wij kunnen er overigens ook wat van: Wij denken ons land zo groot te zijn dat een hogesnelheidslijn nodig is.
Ergens halverwege de kwaliteits-polder-tunnel tussen Schiphol en Rotterdam kan een TGV netaan zijn topsnelheid halen ...
daarna moet die TGV weer op zijn remmen vertrouwen om Rotterdam niet voorbij te flitsen.
En dan tenslotte: Wanneer je een trage verbinding in een 1-uur-patroon vervangt door een snellere in een 2-uur-patroon dan verlies je gemiddeld al weer een half uur reistijd (zolang je niet in Schiphol woont en je afspraken op het station van Brussel hebt), als de fiere snelheidstrein dan 3/4 uur sneller is heb je dus een kwartiertje "tijdwinst" -- ik ken verschillende reële voorbeelden waar die fiere trein, als hij vlgs het boekje had gereden, alleen maar meer tijd ging kosten).
Sommige dingen zijn al sjeuig genoeg als je de droge feiten op een rijtje zet.
Groeten MarcS
- ikke jelle
dus als ik het goed begrijp
kwam de platte petten club een bakkie doen bij de spoorwegen
zit je zuster met een zak cash bij de fyra
en regelt rogier de B jou handeltje nadat de koffie kamer vrijgegeven is
alleen dat woordenboek van ray dat kan ik nog niet plaatsen
wat heerlijk als dat allemaal zo kan he
succes met je lier je zult hem nodig hebben anders komt die trein met je zuster nooit aan

kwam de platte petten club een bakkie doen bij de spoorwegen
zit je zuster met een zak cash bij de fyra
en regelt rogier de B jou handeltje nadat de koffie kamer vrijgegeven is
alleen dat woordenboek van ray dat kan ik nog niet plaatsen
wat heerlijk als dat allemaal zo kan he
succes met je lier je zult hem nodig hebben anders komt die trein met je zuster nooit aan
groet jelle
- ikke jelle
nou ben ik eruit
het woordenboek is om de handleiding te lezen van de kedeng kedeng
ivm het ook al ontbreken van het zeer noodzakelijke sleepoog
het valt wel mee hoor als je tussen de regels door je eigen verhaal leest is het niet heel vaag
het woordenboek is om de handleiding te lezen van de kedeng kedeng
ivm het ook al ontbreken van het zeer noodzakelijke sleepoog
het valt wel mee hoor als je tussen de regels door je eigen verhaal leest is het niet heel vaag
groet jelle
- Ray vd Velden
Nou zit ik met een lier die het niet doet, geen fotookes gemaakt en zeker niet van mij in relax modus en de koffie die op is.
Floris en Roog het was me een waar genoegen en dat met 3 uurtjes slaap.
Feestje die avond heb ik maar aan me voorbij laten gaan
Floris en Roog het was me een waar genoegen en dat met 3 uurtjes slaap.
Feestje die avond heb ik maar aan me voorbij laten gaan
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
Roger B.
Jajaja miepert....dat hoofdrelais komt er uiterlijk op het ogt 21 juni weer in.....rij je je tot die tijd maar ff niet vast 
gone
Ik maak het goed ray met een exclusief taartje voor de family
Ooh, en ben m'n trui vergeten.
Als je 'm vindt, gewoon even op 60 graden, strijken doe ik zelf wel..
Ooh, en ben m'n trui vergeten.
Als je 'm vindt, gewoon even op 60 graden, strijken doe ik zelf wel..
110 HT 200 Tdi 1989.