Opnieuw voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Rob Pt

Opnieuw voorstellen

Berichtdoor Rob Pt » 13 Mei 2013, 19:49

De naam is Rob. Intussen 65 jaar en sinds maart 2005 woonachtig in Portugal. Al eerder actief geweest op dit forum n.l. van 2002 - tot zo'n 3 á 4 jaar geleden. Na ca. 1100 berichten (geen prestatie maar slechts een statistisch gegeven) hield ik het voor gezien omdat het Land Rover rijden, vooral off-road voor ons eigenlijk dagelijkse kost is (om thuis te komen moeten we al van de verharde weg af) en het 'bijzondere' van het Land Rover rijden ervan af is gegaan. In Nederland komen we ook al bijna niet meer dus evenementen e.d. bijwonen was ook verleden tijd en daarmee ook het lidmaatschap van de LRCH.

Naast de Defender die we in 2002 nieuw gekocht hebben in Nederland en hebben ingevoerd in Portugal, sinds enige tijd ook een Discovery 3.

Afbeelding

We overwegen de Defender de deur uit te doen. 's Zomers gebruiken we hem toch al bijna niet want bij 35+ graden in een auto zonder airco ....... nee, bedankt daar wordt je echt niet vrolijk van ! We zetten hem of hier of in Nederland te koop, dat zien we nog wel.

Een aantal zullen zich mij nog wel herinneren en niet schrikken van de wijze waarop ik me vaak uitlaat en ach, anders wen je er wel aan. Ik heb eigenlijk maar één, voor sommigen vervelende, gewoonte, en dat is Wet- en regelgeving. Ik reageer altijd nogal fel als ik lees van 'volgens mij' ; 'ik denk' of 'ik heb gehoord dat' e.d. Wet- en regelgeving ligt gewoon vast en is nagenoeg allemaal op internet te vinden. Als het gaat over handhaving en of het zinvol is om je aan de regels te houden dan is dat een ander verhaal, daar laat ik me nooit over uit ! Ik draag slechts de info aan en daar mag iedereen mee doen wat hij wil.
Voor de rest vind ik discussiëren ('benzine en diesel praten') altijd leuk en zal meedoen indien ik denk iets zinnigs bij te kunnen dragen. Ja en ouwehoeren in de kroeg ....... ook heel leuk. De kroeg daar ben ik als rasechte Bredanaar mee opgegroeid !

Tot zover.

Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor

JanTD5

Re: Opnieuw voorstellen

Berichtdoor JanTD5 » 13 Mei 2013, 21:35

Oje een tweede Edward :mrgreen: Welkom terug!

Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Roger B.

Berichtdoor Roger B. » 13 Mei 2013, 21:57

gaan we nu concluderen dat lomp in uitspraak bij brabo's hoort?
:lol: :lol: :lol: :lol:
welkom terug Rob
gone

JanTD5

Berichtdoor JanTD5 » 13 Mei 2013, 22:00

Ik zeg niks :?

Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.

Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.

Edward

Berichtdoor Edward » 13 Mei 2013, 23:21

Welkom terug Rob! :D :D

Zoals je hierboven leest is er niks veranderd...... ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

dennis83

Berichtdoor dennis83 » 13 Mei 2013, 23:57

Hoi Rob,

Welkom terug. Altijd mooi om weer een mede Bredanaar te zien op het forum. Al zit je dan niet echt om de hoek momenteel :D

Groeten

Dennis Dekkers

Afbeelding
Groeten,

Dennis

Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.

Dennis Crusio

Berichtdoor Dennis Crusio » 21 Mei 2013, 22:29

welkom rob,

Portugal! misschien een leuke locatie voor als we 30 jaar bestaan!!!

en volgens mij denk ik en heb ik gehoord dat ik besta! hahahahahaha

gr dennis

Terug naar “Nieuw op het forum”