Naast de Defender die we in 2002 nieuw gekocht hebben in Nederland en hebben ingevoerd in Portugal, sinds enige tijd ook een Discovery 3.

We overwegen de Defender de deur uit te doen. 's Zomers gebruiken we hem toch al bijna niet want bij 35+ graden in een auto zonder airco ....... nee, bedankt daar wordt je echt niet vrolijk van ! We zetten hem of hier of in Nederland te koop, dat zien we nog wel.
Een aantal zullen zich mij nog wel herinneren en niet schrikken van de wijze waarop ik me vaak uitlaat en ach, anders wen je er wel aan. Ik heb eigenlijk maar één, voor sommigen vervelende, gewoonte, en dat is Wet- en regelgeving. Ik reageer altijd nogal fel als ik lees van 'volgens mij' ; 'ik denk' of 'ik heb gehoord dat' e.d. Wet- en regelgeving ligt gewoon vast en is nagenoeg allemaal op internet te vinden. Als het gaat over handhaving en of het zinvol is om je aan de regels te houden dan is dat een ander verhaal, daar laat ik me nooit over uit ! Ik draag slechts de info aan en daar mag iedereen mee doen wat hij wil.
Voor de rest vind ik discussiëren ('benzine en diesel praten') altijd leuk en zal meedoen indien ik denk iets zinnigs bij te kunnen dragen. Ja en ouwehoeren in de kroeg ....... ook heel leuk. De kroeg daar ben ik als rasechte Bredanaar mee opgegroeid !
Tot zover.
Rob