Onze def. 90 TD5 uit 2004 met net geen 2 ton op de teller had een groot probleem met schakelen, moest met 2 handen in zijn een gezet worden en de halve straat was wakker van het geluid. Nu is er door de garage van de week een nieuwe set (drukgroep, en koppelingsplaat en alles wat daar bij hoort) ingezet, Hij schakelt nu als een zonnetje en is weer muisstil (zover een def. stil kan zijn). Maar nu zit zijn eerste versnelling op de plek waar vroeger zijn drie zat, en zijn vijfde bij de bijrijder opschoot.
Is dit gewoon weer wennen, of is het niet goed gemonteerd, kan dat makkelijk verholpen worden, moet dit verholpen worden, of kan het geen kwaad.
Graag hoor ik jullie advies.
Nieuwe drukgroep en koppelingsplaat Def 90 TD5
Nieuwe drukgroep en koppelingsplaat Def 90 TD5
Met vriendelijke groet, Aad & Marieke C.
“The World is a book, and those who do not travel read only a page.” St. Augustine
Defender 90 TD5 2004.
“The World is a book, and those who do not travel read only a page.” St. Augustine
Defender 90 TD5 2004.
Re: Nieuwe drukgroep en koppelingsplaat Def 90 TD5
Kan geen kwaad. Maar als je het hinderlijk vind kan je de rubber mof onderaan de versnellingspook omhoog van de tunnel afschuiven. Dan de m10 moer onderaan de versnellingspook losdraaien. Dan de pook eraf schuiven en een tandje (of meer) verdraaien zodat hij weer staat zoals hij stond of zoals je hem hebben wilt.
Dan alles weer terugplaatsen.
Bram.
Dan alles weer terugplaatsen.
Bram.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten