Zo kan je het ook proberen
Re: Zo kan je het ook proberen
die video was ik al een keer tegen gekomen ja.. stond er van te kijken dat ze het zo op loste en niet met twee auto's zijn gaan trekken ofzo.. op deze manier krijg je het namelijk wel kapot..
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
.......................
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
-
Roger B.
voordat we een hele discussie over doen. . . . ik meen zelfs naar aanleiding van dit zelfde filmpje was er al eens een discussie over hoe dit soort recovery gedaan zou moeten worden.
overigens zijn er ook filmpjes waar die zelfde knul in die disco zijn auto letterlijk bewust aan gort rijdt
overigens zijn er ook filmpjes waar die zelfde knul in die disco zijn auto letterlijk bewust aan gort rijdt
gone
Ik denk dat hij van geluk mag spreken dat zijn achter ruit er nog in zit nadat het eerse lint brak
.
Groeten,
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.
Dennis
Range Rover Classic 3.9 EFI, Defender 110 ex MOD softtop en DAF YA-126 truck.