Al 60 jaar aan monteursopleidingen
- Thomas Td5
Al 60 jaar aan monteursopleidingen
Kwam deze op internet tegen, is wel toepasselijk. 
Re: Al 60 jaar aan monteursopleidingen
was hem idd al een paar keer tegen gekomen
hij blijft goed
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Wahahaaa, die ga ik in het groot uit laten printen voor in de werkplaats aan de muur!

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Roger B. schreef:zou ik ook een foto van je eigen 130 ervoor gebruiken
Hoezo? Sleutel ik daar dan ooit aan?
De 130 lijd jou op.
Edward van Vugt
ja maar dat is meer er onder lijden. neem aan dat er op die 130 niet veel hoeft gebeuren 
------
-
Roger B.
dat neem je verkeerd aan, daar kun je makkelijk 2 a 3 weken aan werken...
. en of ie dan helemaal af is?? waarschijnlijk zijn er tegen die tijd weer nieuwe werkjes bedacht

gone
Yup, waarschijnlijk een setje Svx stoelen op de kop getikt. Nou is het plan om de originele stoelen achterin te zetten en daartussen een mooie middenconsole te maken die dan helemaal doorloopt tot het dashboard voor. Mooie gelegenheid om alle electronica in het midden boven de bak te zetten aangezien die trog onder de bijrijdersstoel te makkelijk volloopt.
Dan ook maar meteen een hele nieuwe seatbase maken om een en ander te faciliteren en de subwooferkisten veranderen van gewoon naar bandpass voor het nog drogere laag en de boel stofferen. Hemeltje opnieuw bekleden samen met de dakconsole. De rocksliders aanpassen tot treesliders. Definitieve inrichting voor de achterbak aangezien het experimentele interieurtje errug goed bevalt. De zijkanten eindelijk eens laten folieën aangezien dat 8 maanden geleden al geprint is.
En dan ben ik vast nog wel wat vergeten of ik bedenk nog wat als ik bezig ben.

Dan ook maar meteen een hele nieuwe seatbase maken om een en ander te faciliteren en de subwooferkisten veranderen van gewoon naar bandpass voor het nog drogere laag en de boel stofferen. Hemeltje opnieuw bekleden samen met de dakconsole. De rocksliders aanpassen tot treesliders. Definitieve inrichting voor de achterbak aangezien het experimentele interieurtje errug goed bevalt. De zijkanten eindelijk eens laten folieën aangezien dat 8 maanden geleden al geprint is.
En dan ben ik vast nog wel wat vergeten of ik bedenk nog wat als ik bezig ben.
Edward van Vugt
- RobStewart
Those buggers at Solihull, I knew they had a motive, I was happily playing with computers 7 years ago when they made me change careers
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2