Baksteen te koop.
Baksteen te koop.
Zo gescoord: http://www.mobilecentre.co.uk/index.php ... cts_id=643 komt deze week naar NL. Dan die handel nog deze kant op en dan ga ik dat eens vakkundig in de Puma frommelen.. Kan die baksteen eindelijk weg uit het vooronder. Greetz Willem.
Re: Baksteen te koop.
Kon er geen handgas meer geleverd worden in een Puma? 
Ziet eruit als een nette oplossing, veel plezier ermee!
Ziet eruit als een nette oplossing, veel plezier ermee!
Ja snap ik eigenlijk ook niet, van mijn part had al die andere rommel zoals, radio en elektrische ramen er niet in gehoeven en een cc er voor in de plaats. Op de lange stukken begon de laatste tijd af te wisselen met mijn linkervoet op het gaspedaal... het werd dus tijd voor een oplossing.Dixo schreef:handgas
Cc is inderdaad top.
In een Defender op lange stukken voor mij echt een noodzaak.
Wellicht is de stand van mijn voeten een beetje bizar maar de pijn in mn scheenbeen werd echt ondraaglijk na een lange rit. Ik moets inderdaad ook afwisselen met linker voetje.
Ik heb destijds voor mijn 2003 TD5 Defender een tuning door Hugo laten doen en voor een kleine meerprijs heeft ie gelijk een cc ingebouwd.
Blijkbaar was de bedrading en de programmering in de ecu al aanwezig. (Disco)
Een klein knopje links en recht op dashboard en klaar ben je.
Top., beste investering voor een Defender.
In een Defender op lange stukken voor mij echt een noodzaak.
Wellicht is de stand van mijn voeten een beetje bizar maar de pijn in mn scheenbeen werd echt ondraaglijk na een lange rit. Ik moets inderdaad ook afwisselen met linker voetje.
Ik heb destijds voor mijn 2003 TD5 Defender een tuning door Hugo laten doen en voor een kleine meerprijs heeft ie gelijk een cc ingebouwd.
Blijkbaar was de bedrading en de programmering in de ecu al aanwezig. (Disco)
Een klein knopje links en recht op dashboard en klaar ben je.
Top., beste investering voor een Defender.
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
- overlander
Beetje offtopic, maar let bij TD5 even op bij cruisecontrol als je een disco tussenbak hebt, dan werkt het nl niet (eigen ervaring)