Defender 110 RHD ombouwen naar LHD
Defender 110 RHD ombouwen naar LHD
Iemand ervaring met het ombouwen van een (Britse) Defender RHD naar een LHD. Er schijnen ombouwsets in in de handel te zijn, maar de set hebben is één, maar dan begint het....
Re: Defender 110 RHD ombouwen naar LHD
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar vertel eens iets meer over je defender. dingen zoals bouwjaar en motor.
weet namelijk wel dat soms de motor een uitdaging kan vormen met turbo's etc.
weet namelijk wel dat soms de motor een uitdaging kan vormen met turbo's etc.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
-
Roger B.
Hier op 't forum in de Rovertjes sectie wordt een setje spul voor ombouw aangeboden:
viewtopic.php?f=17&t=3624&p=27990&hilit=rhd+lhd#p27990
Tja, er zal effe wat gesleuteld moeten worden. of je moet het laten doen natuurlijk
stuurhuis eraf, ander stuurhuis aan de andere kant erop
pedalen bak van rechts naar links
dashboard eruit, nieuw er in
kabelbomen verleggen
stuurkolom van rechts naar links zetten
wellicht kachel verplaatsen
wat ik zo ff uit het hoofd weet
viewtopic.php?f=17&t=3624&p=27990&hilit=rhd+lhd#p27990
Tja, er zal effe wat gesleuteld moeten worden. of je moet het laten doen natuurlijk
stuurhuis eraf, ander stuurhuis aan de andere kant erop
pedalen bak van rechts naar links
dashboard eruit, nieuw er in
kabelbomen verleggen
stuurkolom van rechts naar links zetten
wellicht kachel verplaatsen
wat ik zo ff uit het hoofd weet
gone