ik accu's opladen 1 voor 1 .
en hij liep weer.
maar toen op de weg terug naar huis.
ik had wat zekeringen vervangen tijdens het laden omdat het een en ander het niet doet.
maar nu deden de lichten het niet alleen parkeerlichten,en binnen heel veel vonken uit het zekeringkastje maar geen zekeringen stuk.
dus in het donker terug naar huis best spannend .
maar onderweg als ik wat langzamer reed rook ik een olie lucht binnen maar kon ook plastic lucht zijn , thuis aangekomen begon het te roken , ik dacht elektra want het kwam uit de accubak meteen de hooft schakelaar om gezet, maar nee .......
onder de laro kwam rook van een rond onderdeel het zit achter de versnellingsbak en voor de aandrijf as naar achteren . geen idee hoe het heet.
en overal uitgelopen olie spetters onder de auto.
toen bedacht ik me dat er tijdens de zoektocht naar het koplamp probleem ik wat klopjes gegeven heb voor het geval er een contactje los zat toen rolde er wel een boutje onder de auto vandaan.
daar heb ik verder niet op gelet aangezien ik overal in de auto bouten en moeren tegen kom,die zwerven er gewoon in rond.
weet iemand wat het is en wat ik moet doen?
moet er gewoon olie in (welke) en dan proberen of alles nog gewoon werkt, heel lang heb ik er niet me gereden .
en we willen er toch graag weer mee rijden, we hebben hem nog maar net, mijn vrouw is er vorige week voor het eerst mee naar haar werk geweest dus wel jammer dat hij nu al strand .