Ik heb 2 boutjes waarvan ik niet meer weet waar ze gezeten hebben, dus weet iemand waar deze voor zijn?
Ik heb m'n versnellingsbak onder m'n rrc vandaan gehaald, dus moet het ergens in die richting gezocht worden.
boutjes over
Re: boutjes over
Volgens mij zitten die ergens in het belhouse. Aan de voorkant zit een afdichtplaat onder het carter tegen het belhouse, om het vliegwiel af te schermen. Volgens mij heb ik daar eens zulke boutjes gezien.
Geert
Geert
Light Weight 1979 2.25D
GeertLW79 schreef:Volgens mij zitten die ergens in het belhouse. Aan de voorkant zit een afdichtplaat onder het carter tegen het belhouse, om het vliegwiel af te schermen. Volgens mij heb ik daar eens zulke boutjes gezien.
Geert
Nu je het zegt, ik heb even heel niet aan die plaat gedacht.
haha.. altijd leuk boutjes over hebben
. heb daar een hele bak van
.
maar mocht je ze nog over hebben.. ga dan even over je stappen heen en voel even of je idd nog open gaatjes voelt.
maar mocht je ze nog over hebben.. ga dan even over je stappen heen en voel even of je idd nog open gaatjes voelt.
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
- RobStewart
Geert correctly identified it (virtual beer for Geert please Barman) and this is where it goes 
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Proost Rob.
Volgens mij is Roger rabbit op vacantie, anders was hij me wel voor geweest.
Geert
Volgens mij is Roger rabbit op vacantie, anders was hij me wel voor geweest.
Geert
Light Weight 1979 2.25D