Met de 130 met 33er mudbanden niet over een bult komen waar een maat met z'n D3 op straatbanden al drie keer over geknord is.
Wat een schijthuis is zo'n 130!! Ik ga me een Range Rover bestellen!!
piet_g schreef:Anders moet je eens kijken of het wel gaat als je die banden van die D3 er onder legt.
Edward schreef:piet_g schreef:Anders moet je eens kijken of het wel gaat als je die banden van die D3 er onder legt.
Daar zit wel veel waarheid in, want het was zand en dan zijn Muds niet de beste keuze. Maar zelfs dan rijdt een D4 of L405 rondjes om een Defender in het terrein.![]()
![]()
Ik denk dat ik toch maar weer eens ga werken en centjes verdienen, want dit kan zo niet langer.
Edward schreef:Defender rulez.........NOT
piet_g schreef:
ja maar aan de andere kant is een defender ook een werk paard he.. en geen sierpaard.. dus dat maakt ook al verschil.
Roger B. schreef:piet_g schreef:
ja maar aan de andere kant is een defender ook een werk paard he.. en geen sierpaard.. dus dat maakt ook al verschil.
dat is juist het probleem...dat werken doet een defender ook veel slechter..met zo'n luxepaard kom je veeeel verder dan met een defender..een defender presteert het slechtst in het terrein van alle huidige landrover modellen.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten