vervangen accu Disco 2
vervangen accu Disco 2
zijn er nog speciale zaken waar ik aan moet denken bij een accu wissel bij een Disco series 2?
Re: vervangen accu Disco 2
Neem gelijk een goeie: yellow top. Verder is de prik eraf geweest, dus zul je je radio weer in moeten stellen. Auto zelf heeft er verder geen problemen mee.
ok, die kwam er zo wie zo in. En mijn radio, heeft er zo wie zo geen moeite mee, zonder prik
-
Roger B.
yellowtop is niet per definitie beter, of zijn die ook in 100ah te krijgen? was eerst niet toch?
gone
Nee, gaat tot 75 Ah. Maar ik ben wel gescharmeerd van de grote startstroom. Daar zegt de Ah niet zo veel over.
-
Roger B.
axelaro88 schreef:Nee, gaat tot 75 Ah. Maar ik ben wel gescharmeerd van de grote startstroom. Daar zegt de Ah niet zo veel over.
ik had 100ah/850A en liefst had ik die 100 ook nog hoger.... als je met stilstaande motor e.e.a. aan verbruikers wil gebruiken heb je capaciteit nodig.... die 850 is ruimschoots meer dan zat om een Td5 te starten
en langer dan een week staat mijn auto eigenlijk nooit stil, dus wat zegt mij die lagere zelfontlading die een coloured top zou hebben?
Aangezien een "gewone" accu het meer dan prima doet in mijn gebruik, is een coloured top alleen maar een dure optie voor mij.
Zeker zijn er toepassingen en gebruiksvormen waar je misschien beter uit bent met een coloured top, maar stevast roepen dat je zo'n accu moet nemen omdat die beter zijn... nee
gone