We zijn bijna zover dat ons "gereviseerde"dieselblok weer inelkaar geschroefd kan worden.
Maar ik wil de brandstofpomp gecontroleerd hebben op zijn werking.
Heeft iemand ervaring met een bedrijf (het liefst in het Oosten van het land)?
brandstof pomp series3
- Erik Peters
Re: brandstof pomp series3
clarence schreef:We zijn bijna zover dat ons "gereviseerde"dieselblok weer inelkaar geschroefd kan worden.
Maar ik wil de brandstofpomp gecontroleerd hebben op zijn werking.
Heeft iemand ervaring met een bedrijf (het liefst in het Oosten van het land)?
Kleinjan dieseltechniek in Nijverdal, daar heb ik al twee maal een Bosch roterende brandstofpomp laten nakijken van IHC tractoren (niet de goedkoopste maar wel goed).
De CAV inspuitpomp uit mijn (oude) Series III 109 heb ik bij Gebr. Ferwerda in Zwolle na laten kijken, maar dat was 20 jaar geleden en die monteur is al lang met pensioen.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Thanks,
Heb een prijs indicatie van een bedrijf in Enschede van +/-€175,- alleen controleren. Vond dit een beetje absurd.Toch????
Heb een prijs indicatie van een bedrijf in Enschede van +/-€175,- alleen controleren. Vond dit een beetje absurd.Toch????
Geen idee of het duur is. Maar misschien dat Robert Ketelaar je kan helpen. Deze repareerd en reviseerd diesel pompen.
http://landrover.startpagina.nl/prikbord/16369240/16369391/re-cav-dps-pomp-lekt-iemand-ervaring-mee#msg-16369391 hier staan zijn gegevens.
Groeten Jan
http://landrover.startpagina.nl/prikbord/16369240/16369391/re-cav-dps-pomp-lekt-iemand-ervaring-mee#msg-16369391 hier staan zijn gegevens.
Groeten Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.