Bikkelweekend
Bikkelweekend
Ik slaap ondertussen al een week buiten, om voor te bereiden op het bikkelweekend. Wat jullie?
Land Rover 90 - 1985 - 200TDI - LT77 - LT230
-
Tom Thomson JR
Re: Bikkelweekend
Rotteveel, je bent dapper! Helemaal met dit weer! haha. Ik ben er zowieso bij mij dat wordt in mijn jas slapen als het zo door gaat.
Defender 90 2.4 TD4 Puma, 2007
-
Roger B.
tjongejonge... vorig jaar -11 ofzo.....voorbereiding?? gewoon in je tent/auto stappen en slapen....
gone
Roger B. schreef:tjongejonge... vorig jaar -11 ofzo.....voorbereiding?? gewoon in je tent/auto stappen en slapen....
En de juiste slaapzak meenemen. Want die zomerzak die ik bijhad was best wel fris.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
en ik heb gehoord dat je daar heel snel geen last meer van had....sjees een heel bos woudreuzen om hoor

gone
Heeft iemand eigenlijk al een bevestiging ontvangen?
Groet van Marco!
Groet van Marco!
Groet van Marco!
Ja ik, gelijk de 15e gedaan. Kreeg een mail, na betaling, waarin een link stond zoals boven beschreven door Arjanvm. Daarop klikken en inloggen. Opgeslagen als PDF. Ging makkelijk voor een digibeet als ik
Groeten en tot over 2 weken, Jan
Groeten en tot over 2 weken, Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Opgelost!
Vraagje gesteld bij de commissie en direct een helder antwoord.
Ook wat geleerd overigens. Bij m'n accountgegevens staat netjes het document klaar om nog 'ns in te zien.
Is allemaal even wennen, maar toch weer leuke nieuwtjes op zo'n site en forum er bij...
Groet van Marco!
Vraagje gesteld bij de commissie en direct een helder antwoord.
Ook wat geleerd overigens. Bij m'n accountgegevens staat netjes het document klaar om nog 'ns in te zien.
Is allemaal even wennen, maar toch weer leuke nieuwtjes op zo'n site en forum er bij...
Groet van Marco!
Groet van Marco!
Hebben we d'r allemaal een beetje zin an
De laatste voorbereidingen zijn in volle gang, laten we hopen op mooi (bikkel) weer. In geval van twijfel: inschrijven, het wordt een erg leuk weekend
Gezien de catering betweifel ik of dit in de vasten periode past
, maar laat je daar niet door tegenhouden.
Herman
Herman