Is dat een beertje te doen voor zover jullie misschien weten., op een huis/tuin/keuken wijze, lees qwa faciliteiten?
Dus geen brug en zo.
Gewoon op de oprit, uiteraard wel de nodige krikken en dergelijke.
Aanstaande dinsdag avond pik ik een goede gebruikte op,verkregen van Gizmo, en wil toch vrij snel dat ding eronder hebben.
Het enige punt wat lastig zou kunnen zijn/worden, is de hoogte crieeren van de koets om uit te kunnen wisselen.
Gaat om een 110.
Alvast dank, floris
Achteras defender salisbury montage
Achteras defender salisbury montage
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: Achteras defender salisbury montage
Auto opkrikken en op assteunen zetten. Wielen demonteren zodat het minder hoog wordt. Schokbrekers aan de onderzijde losmaken, veren komen dan los. Remklauwen losmaken en voorzichtig weghangen zodat de remleiding heel blijft, de cardanas losmaken bij de diff en de armen losmaken van de as. De as op twee hondjes wegrollen, nieuwe as eronder rollen en weer in elkaar zetten.
Appeltje eitje. Ronald en Egon hebben dat net bij hun Range Rover gedaan, die kunnen je vertellen hoe lang dat duurt. Maar ik schat een uur of twee.
Appeltje eitje. Ronald en Egon hebben dat net bij hun Range Rover gedaan, die kunnen je vertellen hoe lang dat duurt. Maar ik schat een uur of twee.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
a-frame kogel moet ook los, zit nog een ontluchtingsslangetje...en ik weet niet hoe het bij dit type zit, .maar soms zitten de remklauwen aan stalen leiding die aan de as zit en wordt tussen chassis en as met flexibel overgestoken
gone
Ow ja, A frame ook los bouten. Rem leiding loopt idd over de as, daarom kun je die ook zo mooi ophangen.
Edward van Vugt
Heren, dank
Ik had het in grote lijnen ook zo voor ogen.
Die A frame kogel schijnt wel soms knoeperd vast te kunnen zitten, die wil ik sowieso vernieuwen .
Anders "de vorken" eerst maar van de carroserie losmaken en daarna met de as op de grond die kogel eraf halen.
Ik had het in grote lijnen ook zo voor ogen.
Die A frame kogel schijnt wel soms knoeperd vast te kunnen zitten, die wil ik sowieso vernieuwen .
Anders "de vorken" eerst maar van de carroserie losmaken en daarna met de as op de grond die kogel eraf halen.
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Roger B.
das makkelijker, al kun je de armen van het a-frame aan het chassis laten zitten en bij de kogel losmaken..
de as op de kop draaien en je kunt de kogel lekker onderhands losmeppen
de as op de kop draaien en je kunt de kogel lekker onderhands losmeppen
gone