Ook voorstellen

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
olivierfaber

Ook voorstellen

Berichtdoor olivierfaber » 10 Jan 2013, 21:30

Jawel, ook hier een vers lid van de LRCH en nieuw LR eigenaar. Officieel pas vanaf 1 januari lid maar tegen een kleine vergoeding alvast met de kerstrit meegereden. Aldaar waren wij (mijn vriendin en ik) behoorlijk verbaasd over het grote aantal auto's en de professionaliteit. Uiteraard immens vervelend dat er een ongeluk gebeurd is, maar afgezien van dat hadden wij een top dag.

Onze land rover is een 110 uit 1986 uit het Engelse leger, eentje uit project tithonus. De laatste tijd vooral bezig geweest met wat elektronica (accessoire accu etc) en nu begonnen met een "camper" interieur. Ik zeg "camper" omdat er geen wastafeltje of stromend water of zo in komt, maar we gaan er wel in slapen :) Deze zomer moet er immers mee naar de noordkaap gereden worden!

Om mee af te sluiten maar een foto die we met de kerstrit genomen hebben
Afbeelding

piet_g

Re: Ook voorstellen

Berichtdoor piet_g » 11 Jan 2013, 08:48

Welkom,

Ik zie dat je idd al netjes de eerste modder er op gereden hebt ;).
Wat ben je er allemaal in te gaan bouwen als camper uitrusting? ps. Noordkaap is toch best warm of niet? ga je dan ook nog iets van ventilatie in de laro maken of is dat niet nodig met die polyester kap?
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

olivierfaber

Re: Ook voorstellen

Berichtdoor olivierfaber » 11 Jan 2013, 14:31

Ik heb er de hazrad of radhaz "isolatie" kit in zitten, voor 30 euro inclusief verzending gescoord op ebay. Dat icm met de polyester kap hoop ik dat ik qua ventialtie niet veel hoef te doen. Dat is vooral voor de condens want de noorkaap in de zomer zal wel meevallen qua temperatuur.
Qua camperinbouw komt er een bed in (uiteraard) een engel koelbox op de accessoire accu en wat kastruimte. Ik heb ongeveer dit in gedachte:
globendef.com/presentation/defender/

Terug naar “Nieuw op het forum”