allereerst mijn excuus voor het met de spreekwoordelijke deur naar binnen vallen, maargoed. Wij hebben hier een Defender 110 TD5 pick-up staan, 2 deurs met 1 zitrij, waarvan de bestuurdersdeur een beetje stuk is. Daar het een bedrijfsvoertuig is, is er eigenlijk niemand die zich er druk om maakt... Behalve ik. Ik word voor gek verklaard als ik zeg dat ik liever de LaRo pak dan een een VW Crafter om een aanhangertje te verslepen, maar afgezien van de spartaanse zit, vind ik het een lekkere wagen.
Afijn, to the point. Het binnenpaneel zit los, wat resulteert in slecht tot niet sluiten van de deur (ik doe het raam maar open om de deur te sluiten, zodat ik wel grip heb). Het zal vast niet de eerste keer zijn dat dit probleem zich voordoet bij een Defender, denk ik. Het gaat hier om een Defender van bijna 10 jaar oud, dus niet eens zo gek oud.
Ik hoop zo voldoende informatie gegeven te hebben, zie de foto's voor de kleine beeldvorming.
Er lijkt wat in de binnenkant afgebroken te zijn, maar waar het voor is en hoe dit te herstellen kan ik niet precies ontdekken.
Ik hoop via deze weg een oplossing te vinden zodat de deur weer knap herstelt kan worden. Lasapparatuur e.d. is aanwezig.
Alvast bedankt voor de hulp,
Laurent