onhygienische,onsmakelijke catering vakantiebeurs

Evenementen, clubavonden, routes, terreinen, convooien enz.
Hajo

onhygienische,onsmakelijke catering vakantiebeurs

Berichtdoor Hajo » 12 Dec 2012, 14:26

Leuke Nieuwsbrief en jaaroverzicht en daardoor dacht ik ineens weer aan de vakantiebeurs.
Was 2011 al de eetgelegenheid slecht, dit jaar in 2012 was nog beroerder.
Als je bijna 200 km rijdt, heb je wel trek in iets en als er dan alleen maar iets wat op hamburgers lijkt te krijgen is, valt dat opnieuw tegen.
Had mij voorgenomen positief te zijn, maar toen ik zag, dat er halfgare ( vanwege de lange rij namen ze niet de tijd) hamburgers serveerden,wist ik eigenlijk al genoeg.
Maar ik ben uit de rij gestapt, toen ik een medewerker met de hand uienringen op de hamburgers zag leggen en daarna doodleuk diezelfde hand afveegde aan zijn broek.

Ik weet het, het Bestuur reageert niet op dit Forum, maar ik mag hopen de organisatoren wél.

Beroepsmatig heb ik deze locatie een aantal malen afgehuurd voor dealerevenementen en de catering zelf uitbesteed aan een extern bedrijf. Dan kun je goede afspraken maken over assortiment en kwaliteit.

Maar ook een door eigen LRCH leden georganiseerd 4x4 event bij vliegveld Eindhoven was al beter geregeld door een mobiele, professionele snackbar te vragen daar de catering te verzorgen.
Resultaat: prima assortiment, van broodjes tot patat.

Ben er van overtuigd, dat zo'n oplossing hier ook kan. Er zijn genoeg kwalitatieve mobiele snackbars, die ( al staan ze maar buiten de poort) voor hun eigen omzet de catering kunnen en willen verzorgen.
Of de LRCH catering zélf.
Maar laat de uitbater buitenspel met catering.
Jakkie-bah
Haast je als je de tijd hebt, dan heb je de tijd als je haast hebt.

Marco 109

Re:onhygienische,onsmakelijke catering vakantiebeurs

Berichtdoor Marco 109 » 12 Dec 2012, 15:28

Beste Hajo,

Als mijn geheugen me niet in de steek laat heb je iets soortgelijks ook reeds vlak na de beurs hier op het forum reeds gepost.
Het lijkt me toch een beter systeem wanneer je dit soort zaken niet op het forum probeert ter discussie te stellen, maar eerder gewoon direct contact opneemt met de organisatie (waar ik helemaal niets meer mee te maken heb). Via de mail, telefoon of in persoon. Ten eerste is dat effectiever omdat je zeker weet dat ze het bericht meekrijgen, ten tweede directer.

Als ik zie hoeveel hamburgers er overigens zowel in 2011 als 2012 zijn verkocht sta je wel redelijk alleen in je mening lijkt het (geeft niets het is jouw mening/ervaring).
Ik ken wel de reden waarom er in 2011 en 2012 niet gekozen is voor een externe catering, geen idee hoe het in 2013 gaat.
Wel verwacht ik dat het ook in 2013 een mooi evenement wordt!

Groet
Marco
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)

Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!

Geniet van het leven, het duurt maar even

R1200C

Re:onhygienische,onsmakelijke catering vakantiebeurs

Berichtdoor R1200C » 13 Dec 2012, 15:27

Jippie! Daar gaaaaaan we weer!

1) half gaar geef je gewoon terug aan de verkoper (jaja, even DIRECT je mond open doen ipv een half jaar wachten en dan op een plek waar het niet hoort lopen zieken) ALS ze als half gaar waren want je hebt ze niet zelf in handen gehad
2) je handen afvegen aan een broek/sloof hoeft niet per definitie slecht te zijn. Als ik jouw handen (of lippen want je zult wel met handschoenen en steriel bestek hebben gegeten) had laten analyseren toen je in de rij stond waren die waarschijnlijk viezer dan die van de verkoper
3) de cateringcommissie is natuurlijk erg blij dat jij voor 2013 de catering regelt en als added bonus er voor zorgt dat deze "problemen" zijn opgelost en de prijs flink omlaag is gegaan

Klagen doe je bij degene die je klacht kan afhandelen en doe je zo snel mogelijk nadat de klacht ontstaan is. Dat is zeker niet wat je doet. Beetje hetzelfde als halverwege de voorstelling naar huis gaan en maanden later je geld terug vragen.
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Terug naar “Evenementen”