daar wij pas in het bezit zijn van een softtop 90 en dus nog niet helemaal op de hoogte van alle mogelijkheden ,... ( auto is nog niet geleverd nl can' t wait !!) even de volgende vragen voor de experts
Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een rol beugel in de soft top versie maw past dit of moeten er aanpassingen gedaan worden.
2de evt plaatsen van twee forward face klapstoeltjes zijn die uit te rusten met een 4 punts gordel of moet je daar echt een frame voor hebben zoals de hardtop ?.
misschien stomme vraag maar wil vast wat voorbereiden voordat we onze 90 hebben staan.
merci !!!
stoeltjes & rol beugel
Re: stoeltjes & rol beugel
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Re:stoeltjes & rol beugel
Veel verschillende mogelijkheden qua rolbeugels, kijk bijvoorbeeld eens bij Protection&Performance: http://www.ppcages.com
Er zijn bijvoorbeeld ook beugels die het standaard stangenstelsel deels vervangen voor een wat degelijkere buis. Als je er een degelijke rolbeugel van wil maken kun je het beste een constructie kiezen die door gaat tot op het chassis.
Er zijn bijvoorbeeld ook beugels die het standaard stangenstelsel deels vervangen voor een wat degelijkere buis. Als je er een degelijke rolbeugel van wil maken kun je het beste een constructie kiezen die door gaat tot op het chassis.
bedankt lijkt me inderdaad wel een idee om hiernaar te kijken , enig idee of je met klap stoeltjes face forward nog ruimte tussen door hebt of moeten dan eerste de stoeltjes opgeklapt worden om uit te stappen ?.
bvd
bvd
aangaande de rolkooi/beugel heb ik wat rond gezocht op het forum en intern maar dan komen toch weer vragen naar boven :
we zijn niet van plan echt " offroad " te gaan dus rolkooi lijkt me overdone. anderzijds een rolbeugel zie ik wat minder solide overkomend materiaal op www staan waarvan ik denk kan nog beter zelf wat lassen met knietjes er in voor de stevig heid ?
iemand goed adres voor een rol beugel ? of toch een kooi ???
bescherming van iemand achterin is ook wat waard!!
tks
we zijn niet van plan echt " offroad " te gaan dus rolkooi lijkt me overdone. anderzijds een rolbeugel zie ik wat minder solide overkomend materiaal op www staan waarvan ik denk kan nog beter zelf wat lassen met knietjes er in voor de stevig heid ?
iemand goed adres voor een rol beugel ? of toch een kooi ???
bescherming van iemand achterin is ook wat waard!!
tks
-
Roger B.
als je achterin wil beschermen zul je meer moeten doen dan alleen een rolbeugel t.b.v de B-stijl
voor een koprol met een landrover hoef je niet offroad te gaan.....
voor een koprol met een landrover hoef je niet offroad te gaan.....
gone
Als je niet zelf wilt gaan lassen ga dan even bij Joop Barten praten, die maakt op maat voor je wat je hebben wil en kan je ook nog adviseren.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
tks ga ik doen !