Probably cooling fluids leaking into the cilinders and into the exhaust.
Check your oil: is it black or mayonaise coloured?
Check your cooling fluid level: still clear and ok? no oily stuff floating around?
When the engine is running: do any bubbles appear in the reservoir?
What's the model year and engine type (300Tdi? Td5? 2.7TdV6?)
Help , My discovery have some problem.
Re:Help , My discovery have some problem.
Philip schrijft:
Lol, je bent er ingetuind. Tis spam :laugh: :laugh: :laugh:
Probably cooling fluids leaking into the cilinders and into the exhaust.
Check your oil: is it black or mayonaise coloured?
Check your cooling fluid level: still clear and ok? no oily stuff floating around?
When the engine is running: do any bubbles appear in the reservoir?
What's the model year and engine type (300Tdi? Td5? 2.7TdV6?)
Lol, je bent er ingetuind. Tis spam :laugh: :laugh: :laugh:
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
En hoe heb je vastgesteld dat dat van jou ook geen forum vervuiling is?
Sommige Land Rover en ander automobiel leken denken dat ze alles kunnen oplossen door die computer er aan te hangen en dan het probleem en de oplossing te kunnen aflezen, de foutherstel code deleten en dat dan het probleem is opgelost.
Misschien heeft ie een linkje meegestuurd van de rommel die die gebruikt heeft om te laten zien wat ie wel heeft gedaan.
Dat linkje was mijn zo snel niet opgevallen.
Weet ik veel.
Kan ik niet ruiken.
Misschien heeft ie een linkje meegestuurd van de rommel die die gebruikt heeft om te laten zien wat ie wel heeft gedaan.
Weet ik veel.
Kan ik niet ruiken.
Philip schrijft:
Je moet het van de positieve kant zien Philip, je intentie is om te helpen. Liever een keer voor niks reageren dan iemand die wel een serieuze vraag heeft links laten liggen uit angst voor spam. ;) ;)
Daarnaast is de reactie " haha je bent er ingetrapt" er wel echt één uit de kleuterklas. :huh: :huh:
Sommige Land Rover en ander automobiel leken denken dat ze alles kunnen oplossen door die computer er aan te hangen en dan het probleem en de oplossing te kunnen aflezen, de foutherstel code deleten en dat dan het probleem is opgelost.
Weet ik veel.
Kan ik niet ruiken.
Je moet het van de positieve kant zien Philip, je intentie is om te helpen. Liever een keer voor niks reageren dan iemand die wel een serieuze vraag heeft links laten liggen uit angst voor spam. ;) ;)
Daarnaast is de reactie " haha je bent er ingetrapt" er wel echt één uit de kleuterklas. :huh: :huh:
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Philip schrijft:
Ik neem je ook niets kwalijk ;) , ik vond het alleen wel grappig gevonden van de TS op zo'n manier.
Marc
Weet ik veel.
Kan ik niet ruiken.
Ik neem je ook niets kwalijk ;) , ik vond het alleen wel grappig gevonden van de TS op zo'n manier.
Marc
110CS TD5 uit 2002