als een p38 eas failure geeft moet je die wissen om de melding weg te krijgen, of gaat het weg bij verholpen probleem?
en heeft iemand regio arnhem een eas kicker of zo effe te leen?
mijn licentie en kabel voor nanocom zijn besteld
yeah....my first EAS failure
Re:yeah....my first EAS failure
Voor als je niet kan wachten :) : http://www.rangerovers.net/repairdetails/airsuspension/faultclearsoftware.html
Je zal de pagina wel kennen, maar hier vond ik altijd veel info voor mijn P38 (ik wil er niet meer aan denken): http://www.rangerovers.net/newrremedies.html
Gerard
Je zal de pagina wel kennen, maar hier vond ik altijd veel info voor mijn P38 (ik wil er niet meer aan denken): http://www.rangerovers.net/newrremedies.html
Gerard
Goh, wat raar. Natuurlijk rij je allang niet meer met die lekke balgen rond...... :P :P
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
- Ray vd Velden
Edward schrijft:
Gek ja , en laat ik die nu in bestelling hebben voor die Germaan... :P
Goh, wat raar. Natuurlijk rij je allang niet meer met die lekke balgen rond...... :P :P
Gek ja , en laat ik die nu in bestelling hebben voor die Germaan... :P
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
-
Roger B.
ik klaag toch ook niet DAT er een failure is?
vanochtend ging ie mooi omhoog naar rijstand, en tien seconden erna ging alles knipperen en gaf ie EASFehler in het scherm (ja, ik moet nog de taal wijzigen)
vanochtend ging ie mooi omhoog naar rijstand, en tien seconden erna ging alles knipperen en gaf ie EASFehler in het scherm (ja, ik moet nog de taal wijzigen)
gone
- Ray vd Velden
Roger B. schrijft:
Ja jonge daar doen ze alles nog nachsynchronisieren :P
ik klaag toch ook niet DAT er een failure is?
Ja jonge daar doen ze alles nog nachsynchronisieren :P
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
- RobStewart
Roger B. wrote:
Roger, Mate, welcome to the 20th Century, (yes 20th), you are about to understand what I do for more than 50% of my working week ...... plugging computers into other computers to read out a computer fault .... and I gave up 24 years of working with IBM so I could become a Land Rover mechanic :S
Rob
mijn licentie en kabel voor nanocom zijn besteld
Roger, Mate, welcome to the 20th Century, (yes 20th), you are about to understand what I do for more than 50% of my working week ...... plugging computers into other computers to read out a computer fault .... and I gave up 24 years of working with IBM so I could become a Land Rover mechanic :S
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
-
Roger B.
ach, ik zit er niet zo mee, is alleen verdomd lastig omdat de MX5 met een defect remzadel staat en mijn ega dus met de Range naar het werk gaat...
vanmiddag kom ik thuis...staat het kreng nog gewoon op hoogte ?? stap in, gloei voor, start, hij heft nog een beetje om op rijhoogte te komen en blijft gewoon stil..niks eas fehler ?????????
vanmiddag kom ik thuis...staat het kreng nog gewoon op hoogte ?? stap in, gloei voor, start, hij heft nog een beetje om op rijhoogte te komen en blijft gewoon stil..niks eas fehler ?????????
gone
Roger B. schrijft:
Een foutmelding op de Eas verdwijnt met het uitzetten van de wagen. Blijf je daar te lang mee rijden blijft hij staan en moet je resetten om hem kwijt te raken. Dat kan zonder computer. Daarna slaat hij op harde storing en komt hij helemaal niet meer uit z'n veren en rij je op de blokken.
ach, ik zit er niet zo mee, is alleen verdomd lastig omdat de MX5 met een defect remzadel staat en mijn ega dus met de Range naar het werk gaat...
Een foutmelding op de Eas verdwijnt met het uitzetten van de wagen. Blijf je daar te lang mee rijden blijft hij staan en moet je resetten om hem kwijt te raken. Dat kan zonder computer. Daarna slaat hij op harde storing en komt hij helemaal niet meer uit z'n veren en rij je op de blokken.
Edward van Vugt
-
Roger B.
nanocom kabel is onderweg, de balgen rondom ook...
morgen moet ie rije want anders laat bij jou en erg vroeg weg ;) :p
morgen moet ie rije want anders laat bij jou en erg vroeg weg ;) :p
gone