Komt er hier einde vd middag een giga hoos bui incl hagel naar beneden , sta ik er van uit de keuken vrolijk naar te kijken en een beetje te genieten van dit natuur geweld en hoe goed mn gerapareerde afvoeren werken.
Ga ik vanavond nog evn naar groot moeder in r'dam wil in de disco stappen kijk om de hoek en ja hoor na het uitlaten van Fonda vrolijk het linker portier raam open gelaten had dus een bad rover :S maar goed met handdoeken onder mn kont toch nog genoten van de giga water bende op de weg en morgen op het werk maar een bouwdroger in de disco zetten :blush: :laugh:
rund dat ik ben
- Bram Willems
Re:rund dat ik ben
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ;) ;) ;)
Herinner je gisteren,
droom van morgen,
Leef vandaag!
droom van morgen,
Leef vandaag!
- Ray vd Velden
Als ik al niet een een bak water de D2 verzoop liet ik de schuifdaken wel een nachtje open staan.
Ben er handig in geworden om de auto weer droog te krijgen met een bouw heater :S
Ben er handig in geworden om de auto weer droog te krijgen met een bouw heater :S
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
Tsss, maakt Land Rover een keer een auto die (redelijk) waterdicht is en dan gaan jullie dit soort dingen doen...
:laugh:
:laugh:
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
-
Bert Spronk
tsja normaal lekt ie idd niet :blush: ook hier deed een bouwdroger vanochtend prima werk is weer kurk droog B)
-
Blackdef110
Mijn deuren lekken als een zeef dus er zal wel weer water op de vloer liggen.
Voorlopig nog met APK bezig denk dat de deuren van de winter een restauratie beurt krijgen. Zelden zo hard zien regenen als gisteren.
Groeten
Marc
Voorlopig nog met APK bezig denk dat de deuren van de winter een restauratie beurt krijgen. Zelden zo hard zien regenen als gisteren.
Groeten
Marc