ik heb vorige week de v snaar gespannen kan hierdoor mijn vacuumpomp kapot gaan ??
en dat ik daarom niet meer goed kan remmen ?
gr. Babs
is het misschien door de v snaar ??
-
Bas88pickup
Re: is het misschien door de v snaar ??
Dat kan, maar ook kan het membraam gewoon kapot zijn, of heeft het ding zonder olie gelopen (seen that, they don't like it very much)
-
Roger B.
ligt er aan wat voor motor.... als de vacuumpomp niet op de v-snaar zit (200/300 tdi oa)lijkt het me stug dat spannen van de v-snaar effect heeft op de toestand van de vacuumpomp....
gone
- Erik Peters
Roger B. schrijft:
In een Santana....? Daar zijn op een gegeven moment zelfs Iveco motoren ingebouwd.
ligt er aan wat voor motor....
In een Santana....? Daar zijn op een gegeven moment zelfs Iveco motoren ingebouwd.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
-
Roger B.
ik wil niet onthouden wat voor auto en motor iedereen rijdt, kleine moeite dat in de vraag erbij te zetten... bovendien weet ik ook niet welke motor(en) in in die spaanse dingen gelegd word(en)(t).
gone
mijn vacuumpomp word aangedreven door de v snaar en ik heb een 109 landrover santana van 1979 2.3 diesel.
daar zit een santana vacuumpomp op
daar zit een santana vacuumpomp op
dat klopt maar in mijn santana een 109 uit 1979 en daar ligt een landrover 2.3 diesel in met wat aanpassingen van santana