Het zit aan de linkerkant van mijn RRC 3.5I aan het blok gemonteerd en er gaat een luchtslangetje volgens mij naar de tussenbak maar dat kan ik niet goed zien.
onbekend onderdeel
onbekend onderdeel
Wie weet het art.no of naam van bijgaand dingetje.
Het zit aan de linkerkant van mijn RRC 3.5I aan het blok gemonteerd en er gaat een luchtslangetje volgens mij naar de tussenbak maar dat kan ik niet goed zien.
- RobStewart
Re:onbekend onderdeel
Betsy wrote:
ETC6143, Shakelaar Overloop Brandstof Afsluiting is what it is, why it goes to your tussenbak is anyones guess ;)
Rob
Wie weet het art.no of naam van bijgaand dingetje.
ETC6143, Shakelaar Overloop Brandstof Afsluiting is what it is, why it goes to your tussenbak is anyones guess ;)
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
-
Roger B.
om daar het oliepeil bij te vullen dat er standaard uit lekt.....:lol: :laugh:
GAAT het wel naar de tussenbak? of iets verder naar achteren (tank)?
GAAT het wel naar de tussenbak? of iets verder naar achteren (tank)?
gone
hij zat inderdaad aan de ontluchting van de tussenbak en het enige wat ik kan bedenken dat iemand hem door deze afsluite te monteren wou voorkomen dat zijn garage ging stinken???
Ook mijn garage had dit nog nooit gezien. Omdat we nogal wat lekkage uit de tussenbak hadden en de schakelaar stuk bleek te zijn gaan we het nu zonder proberen, ben benieuwd
Ook mijn garage had dit nog nooit gezien. Omdat we nogal wat lekkage uit de tussenbak hadden en de schakelaar stuk bleek te zijn gaan we het nu zonder proberen, ben benieuwd